پس‌لرزه‌های عملیات بزرگ مبارز فلسطینی؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در میانه راه آمریکا به اسرائیل برگشت

در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
کد خبر: ۵۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ - 28January 2023

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در میانه راه آمریکا به اسرائیل برگشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیسیتی اعلام کردند که در پی عملیات شهادت‌طلبانه مبارز فلسطینی که منجر به هلاکت دست‌کم ۸ صهیونیست و زخمی‌شدن ۱۰ نفر دیگر شد، «یواو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سفر خود به آمریکا را ناتمام گذاشته و در حال بازگشت به فلسطین اشغالی است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی دراین‌باره اعلام کرد گالانت پس از عملیات قدس در حال بازگشت به فلسطین اشغالی است و به منظور برآورد اوضاع امنیتی قرار است با رئیس ستاد کل ارتش، رئیس شاباک و دیگر مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی، تلفنی رایزنی کند.

شهید «خیری علقم» دیروز در واکنش به کشتار تازه نیرو‌های اشغال‌گر در اردوگاه جنین، در عملیاتی شهادت‌طلبانه در محله نافیه در قدس اشغالی با ضرب گلوله ۸ صهیونیست را به هلاکت رساند و دست‌کم ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم گفت که احتمال افزایش شمار کشته شدگان درپی تیراندازی در قدس اشغالی وجود دارد. پایگاه عبری «واللا» نیز اعلام کرد که همچنان حال دو نفر از زخمی‌های عملیات قدس وخیم است.

پلیس رژیم صهیونیستی هویت مجری عملیات مقاومتی در قدس اشغالی را خیر علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل اردوگاه شعفاط اعلام کرد و افزود که این فلسطینی عضو هیچ گروه یا سازمانی نبوده است.

مادر شهید جمیل العموری که پسرش به دنبال حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین به شهادت رسیده بود، پس از عملیات شهید «خیری علقم» در قدس شیرینی پخش کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها