حجت‌الاسلام متقی‌فرد مطرح کرد؛

فعالیت ۴۰۰ مرکز مشاوره ازدواج در سراسر کشور

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت ۴۰۰ مرکز مشاوره ازدواج در سراسر کشور خبر داد و گفت: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه مسایل اجتماعی و فرهنگی، هویت جوانان و مشارکت اجتماعی آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مانند ازدواج جوانان و تحکیم خانواده ماموریت‌های ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۵۶۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری اولین «دوره‌ی معرفت و مهارت‌هایی هیات و تشکل‌های دینی» با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، حامد علامتی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حجت الاسلام «مهدی متقی فرد» اظهار داشت: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه مسایل اجتماعی و فرهنگی، هویت جوانان و مشارکت اجتماعی آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مانند ازدواج جوانان و تحکیم خانواده ماموریت‌های ویژه‌ای دارد.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر نقش حلقه‌های میانی در برطرف کردن مسئله‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی در مباحث فرهنگی گفت: بیش از چهار هزار سازمان مردم نهاد در وزارت ورزش و جوانان داریم که می‌توانیم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام متقی فرد افزود: تمام مسئله‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند مداخله مردم و جوانان است و اگر غیر از این باشد به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مرکز مشاوره ازدواج در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: بسته‌های حمایت مالی از تشکل‌های دینی مهمترین خدمتی است که می‌توانیم در برگزاری دوره معرفت و مهارت افزایی هیئات و تشکل‌های دینی ارایه کنیم.

حجت الاسلام متقی فرد تصریح کرد: توافق کرده ایم تشکل‌ها و هیئات برگزیده در این دوره آموزشی مجوز سمن دریافت کنند تا از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار