شهردار لالجین:

زمینه مشارکت مردم در جشن‌های انقلاب فراهم شود

«موسوی» گفت: باید تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود و ما وظیفه داریم با برنامه ریزی مناسب، زمینه را برای مشارکت مردم در برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 28January 2023

زمینه مشارکت مردم در جشن‌های انقلاب فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،«سیدرضا موسوی» شهردار لالجین امروز (شنبه) در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز و آیندگان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: باید تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود و ما وظیفه داریم با برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب، زمینه را برای مشارکت مردم در برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب فراهم کنیم.

موسوی با تاکید بر فضاسازی محیطی سطح شهر و ادارات، افزود: این اقدام گامی مهم در یادآوری روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است و ضروری است همه نهادها، اصناف، بازاریان به ویژه شهروندان در این امر مشارکت داشته باشند‌.

وی بیان داشت: تخفیف عوارض به شهروندان از ۱۵ تا ۳۰ درصد، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب برای شهروندان به ویژه دانش آموزان و اهداء جوایز، دیدار چهره به چهره با شهروندان و افتتاح پروژه پیاده راه خیابان «جاوید از برنامه‌های شهرداری در ايام الله دهه فجر است.

شهردار لالجین با اشاره به شرکت در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری تهران به نمایندگی از شهر جهانی سفال با حضور جمعی از هنرمندان، متذکر شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار کارکنان شهرداری با امام جمعه و نور افشانی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های شهرداری لالجین در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار