معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان ایثارگر برگزار می‌شود

نسخه‌چی گفت: مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر استان قزوین به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام در مسابقه یاد شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شماره تلفن 33238401 داخلی 112 تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این مسابقه، همسران و دختران شاهد، همسران و فرزندان دختر جانبازان ۵ درصد به بالا و بانوان جانباز ۵ درصد به بالا می‌توانند شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: مسابقه یاد شده، ساعت 11 صبح، دوازدهم بهمن ماه سال جاری در خانه دارت ورزشگاه تختی قزوین برپا خواهد شد.

نسخه‌چی افزود: ایثارگرانی که حائز رتبه‌های نخست تا سوم در این مسابقه شوند به مسابقه کشوری تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر در رامسر اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقه، از بیست و چهارم تا بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در رامسر برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار