حجت‌الاسلام رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان»:

دولت‌های ایران و آذربایجان اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان قرار گیرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط دوستانه ایران و آذربایجان بر پیوند‌های فرهنگی و تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است،گفت: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تأثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 28January 2023
دولت‌های ایران و آذربایجان اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان قرار گیردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در گفت‌وگوی تلفنی شامگاه شنبه حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان مراتب تسلیت دولت و ملت ایران بابت حادثه سفارت آذربایجان در تهران به وی ابلاغ شد.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به مأموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
 
حجت‌الاسلام رئیسی همچنین با بیان اینکه روابط دوستانه و برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان بر پیوند‌های فرهنگی و تاریخی ناگسستنی بنیان نهاده شده است، اظهار کرد: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تأثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
 
«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی و تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی به دولت و مردم کشورش، تصریح کرد: این یک جنایت غیرمنتظره بود ولی همکاری دو کشور در این زمینه باید چنان باشد که کسی به بهانه چنین حوادثی فرصت اخلال در روابط  دوستانه دو کشور را پیدا نکند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار