فرماندار ملایر:

مدیران در بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تعصب داشته باشند

«اسماعیلی» گفت: مدیران در بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تعصب داشته باشند و خدمات انجام شده در نظام و دولت را برای مردم بازگو کنند و مسئولیت‌پذیر باشند.
کد خبر: ۵۶۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 28January 2023

مدیران در بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تعصب داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر امروز (شنبه) در ستاد دهه فجر شهرستان اظهار  داست:  حضور معاونان فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک ماه رجب و چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فقدان تعصب حلقه مفقوده‌ای است که متاسفانه در برخی ادارات، مدیران و کارمندان دیده نمی‌شود و برخی هیچ تعصب و حمیّتی نسبت به مردم و انجام امور محوله خود ندارند.

وی افزود: در حوزه تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در برخی ادارات گزارش‌های خوبی نداریم و روند رضایت‌بخش نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی، بی‌احترامی به مردم را نمی‌پسندد، گفت: کسانی‌که در این دولت کار می‌کنند، موظف هستند تا حد توان برای برآورده‌کردن درخواست‌ها و مطالبات مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه‌ بی‌توجهی، بی‌مبالاتی و کوتاهی به درخواست‌ها، مطالبات مردم و ارائه خدمات برخورد جدی می‌شود.

فرماندار ملایر تصریح کرد: مدیران در بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تعصب داشته باشند و خدمات انجام شده در نظام و دولت را برای مردم بازگو کنند و مسئولیت‌پذیر باشند.

وی بیان داشت: مدیران در ایام دهه فجر تولیدات سمعی و بصری خوبی از مجموعه اقدامات و عملکردها در فضای مجازی و حقیقی به مردم ارائه دهند و تبلیغات محیطی گسترده‌ای داشته باشند.

اسماعیلی تصریح کرد: در ایام دهه فجر مدیران دستگاه‌ها موظف هستند با هماهنگی‌های انجام شده و طبق اولویت، در مساجد هر محله در روستا و شهر حاضر شوند و در قالب سخنرانی، توزیع بروشور و میز خدمت، دستاوردها و عملکردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

وی یادآور شد: برگزاری کنفرانس‌های خبری مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر از دیگر اولویت‌ها است که باید مد نظر قرار گیرد.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین، مردم محور، تولید محتوا، تبیین و دفاع از عملکرد انقلاب و نظام و حضور پرشور نسل جوان و اقشار مختلف برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و طرح‌هایی که همزمان با ایام دهه فجر در سطح شهرستان افتتاح می‌شود، باید صد درصد آماده و تکمیل باشد، افزود: راهپیمایی۲ بهمن در اولویت برنامه‌های دهه فجر است و امسال باید تماشایی‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل و با حضور نسل جوان برگزار شود.

اسماعیلی ابراز داشت: امسال برای نخستین بار جشن بزرگ چند هزار نفری  انقلاب با حضور اقشار مختلف در سالن ورزشی الغدیر برگزار خواهد شد و باید نماد خوبی از وحدت و انسجام مردم، دهه هشتادی و نودی‌ها و اقشار و اصناف مختلف و چهره‌ها و گروه‌های سیاسی به نمایش گذاشته شود.

وی متذکر شد: رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت خنثی‌کردن جنگ رسانه‌ای دشمنان، به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها