فرماندار بیجار خبر داد؛

افتتاح ۱۰۶ پروژه همزمان با دهه فجر در بیجار

«قاسمی» از افتتاح ۱۰۶ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب برنامه‌های دهه فجر امسال گفتمان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی بیش از پیش در بین جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 28January 2023

۱۰۶ پروژه همزمان با دهه فجر در بیجار افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «احمدرضا قاسمی» فرماندار بیجار امروز در جلسه شورای اداری که با محوریت برنامه‌های دهه فجر در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی از افتتاح ۱۰۶ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب برنامه‌های دهه فجر امسال گفتمان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی بیش از پیش در بین جامعه تبیین شود.

فرماندار بیجار افزود: مشکلات و بعضا شبهات در جامعه وجود دارد که موجب فاصله گرفتن از گفتمان امام راحل شهدا و انقلاب شده در این راستا نیازمند روشنگری هستیم.

قاسمی خواستار تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مدیران ادارات، نهادها و ارگان‌ها مختلف شد و افزود: در راستای تأثیرگذاری هرچه بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم باید وجود داشته باشد.

وی به اتحاد و‌ هماهنگی ادارات در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: بخشی‌نگری و‌ جزیره ای عمل کردن در هیچ حوزه‌ای کاری از پیش نخواهد برد.

فرماندار بیجار با بیان اینکه مسوولان پای کار باشند و در جایگاه مسوول نیمه پر لیوان را ببیند و‌ مشکلات را مانع کار مدیریتی خود ندانند گفت: مدیری که توانایی انجام کار در خود نمی‌بیند از کار خود کناره‌گیری کند.

قاسمی گفت: علیرغم مشکلات موجود باید قدرت بیان امور وجود داشته باشد، تبیین دستاوردها و خلاقیت به کار بردن برنامه‌ها بسیار مهم است.

وی خواستار بهره‌گیری از فکر و خلاقیت جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: ادارات، بخش خصوصی مربوط به حوزه کار خود را در برنامه‌های دهه فجر پای کار بیاورند.

فرماندار بیجار با تاکید براینکه هیچ نوع کم کاری در این خصوص قابل توجیه نیست، تصریح کرد: عدم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد و مردم محور نکردن برنامه‌های این ایام مصداق بی‌تدبیری و کم کاری مدیران است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها