معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان:

توجه به جهاد تبیین از برنامه‌های نیروی انتظامی در دهه فجر است

«حیدریان» از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و بازنشستگان در طول این ایام خبر داد و گفت: توجه به جهاد تبیین و بررسی موارد آن متناسب با حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی بوده که در ایام دهه فجر در نیروی انتظامی استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 29January 2023

توجه به جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های نیروی انتظامی در دهه فجر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «امیرهوشنگ حیدریان» معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان امروز در جلسه اطلاع‌رسانی دهه فجر که در صداوسیمای کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و بازنشستگان در طول این ایام خبر داد و اظهار داشت: توجه به جهاد تبیین و بررسی موارد آن متناسب با حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی بوده که در ایام دهه فجر در نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

در ادامه «امین مرادی» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه دو سالن سینمایی در نایسر در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: باید خدمات نظام با یک پیوست رسانه‌ای قوی در جامعه تبیین شود.

«جاوید بنی‌عامریان» قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کردستان نیز با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته وارد عمل شویم، اظهار داشت: اگر برنامه‌های دهه فجر کامل پوشش داده نشود، نمی‌توانیم به اقناع دسته‌جمعی در این باره برسیم.

وی گفت: مستند کردستان در مسیر پیشرفت در ایام‌الله دهه فجر در صدا و سیما پخش و از خدمت‌رسانی‌های نظام به استان بحث خواهد شد.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کردستان افزود: در ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌ای با نام «کردستانی دیگر» با آیتم‌های مختلف روی آنتن خواهد رفت و خدمت‌رسانی ارگان‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی تأسیس شده است، در این برنامه به محضر مخاطبان استان خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه همچنین آیتم «زنان سرزمین من» نیز در برنامه‌ صبح خانواده پخش و در آن زندگی زنان موفق کردستانی در خانه و خارج از خانه بیان خواهد شد، عنوان کرد: در برنامه ورزشی نیز خدمات نظام به حوزه ورزش در این چند سال که از عمر انقلاب اسلامی گذشته است، بیان خواهد شد.

قائم مقام مدیرکل صداوسیمای کردستان تأکید کرد: انتظار می‌رود امسال حضور گسترده‌تر، قوی‌تر و با برنامه‌تری را در روز 22بهمن ماه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار