همایش تحقق دولت اسلامی در مازندران برگزار شد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و در راستای سلسله نشست‌های جهاد تبیین در دهه پنجم انقلاب اسلامی، همایش تحقق دولت اسلامی امروز با حضور آیت الله پیشنمازی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سالن همایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 29January 2023

همایش تحقق دولت اسلامی در مازندران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و در راستای سلسله نشست‌های جهاد تبیین در دهه پنجم انقلاب اسلامی، همایش تحقق دولت اسلامی امروز با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج ادارات کل با سخنرانی آیت الله پیشنمازی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سالن همایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

آیت الله پیشنمازی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن بیان فضیلت ایام ماه رجب در خصوص کارزار شناختی دشمنان انقلاب علیه ملت ایران در این برهه پرداخت و اظهار داشت: جنگ شناختی جنگ افکار و اذهان برای ایجاد باور است و بهترین راه مقابله با آن تبیین، تنویر و اقناع افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله جنگ شناختی، شناخت به خود، به توانایی ها و باورمندی فردیست، گفت: انسان بر اساس شناختش حرکت می‌کند و هر چه شناختش درست‌تر باشد مسیر حرکتش به سعادت و خوشبختی به درستی سوق داده خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در جهاد تبیین بایستی از کلیات پرهیز کرد و به موضوعات تخصصی و رفع ابهامات پرداخت، گفت: بهره بردن از مواضع مثبتی که حریف از ما بیان می‌کند همانند توانایی‌های پهپادی، موشکی و دفاعی و علوم نوین پزشکی و ارائه خدمات و حل مشکلات مردم در ادارات و سازمان‌ها به گونه ای که انتصابات، تشویقات و رتبه بندی‌ها بر اساس خدمات بهتر و شایسته تر به ارباب رجوع و مردم باشد باید در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله پیشنمازی همچنین ادامه داد: هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات، جلوگیری از هزینه‌های هنگفت، صرفه جویی در وقت، مانع تخلفات اداری، بی‌قانونی، امضاهای طلایی، مفسده‌های اداری، دلالی و گلوگاه‌های فساد می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانبه گام دوم انقلاب بایستی در ساختارها بازنگری اساسی صورت بپذیرد، خاطرنشان کرد: حاکم بودن خلق و خوی اسلامی و اخلاق مداری و ارائه مشورت‌های درست و دلسوزانه در تمامی سطوح و لایه‌های خدمتی نظام اداری و حاکمیتی از دیگر موارد جهاد تبیین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار