رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب:

دستاوردهای انقلاب با برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان تبیین شود

حجت‌الاسلام «جبرائیلی» گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها با عملکرد جهادی و انقلابی و با تولید برنامه‌های پرمحتوا، جذاب و تاثیرگذار مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشر جوان تبیین و تشریح کنند.
کد خبر: ۵۶۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 29January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «ذوالفقار جبرائیلی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش امروز (یک‌شنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست تمامی معادلات ایران و جهان اسلام را تغییر دهد، اظهار داشت: مردم نقش مهمی در تثبیت پایه‌های انقلاب اسلامی دارند و لازم است به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، حضور و مشارکت فعال در برنامه های چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جز رسوایی و شکست حاصلی برای آنان نداشته است، افزود: امروز هم بدخواهان ایران اسلامی با فضاسازی و جنگ رسانه‌ای به‌دنبال کم‌رنگ نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام «جبرائیلی» تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها با عملکرد جهادی و انقلابی و با تولید برنامه‌های پرمحتوا، جذاب و تاثیرگذار مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشر جوان تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها