فرمانده سپاه شهرستان کازرون اعلام کرد؛

آموزش جهاد تبیین در دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» در کازرون

سرهنگ «توکل» گفت: دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» با آموزش موضوعاتی از جمله جهاد تبیین، تعلیم و تربیت در جامعه با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در سالن اجتماعات شهیدان داوودی سپاه ناحیه کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 28January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ «غلامرضا توکل»، فرمانده سپاه کازرون امروز، ۸ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» با آموزش موضوعاتی از جمله جهاد تبیین، تعلیم و تربیت در جامعه با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در سالن اجتماعات شهیدان داوودی سپاه ناحیه کازرون برگزار شد.

سرهنگ توکل تشریح کرد: این دوره با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از ارکان شجره طیبه صالحین شهر کازرون با حضور اساتید شهرستانی، امام جمعه شهرستان کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار  مسئول امور قرآنی و امور روحانیون تعلیم و تربیت سپاه فجر به مدت یک روز انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در این دوره موضوعاتی از جمله جهاد تبیین، تعلیم و تربیت در جامعه و چگونگی انجام طرح‌های تربیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: دوره معارف اسلامی طرح ولایت در شهرستان کازرون با هدف افزایش توان معرفتی، بصیرتی و مهارتی ارکان شجره طیبه صالحین در چند مرحله جهت آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با موضوعات مطرح شده در شهرستان کازرون برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار