مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی:

نبرد آینده فلسطین با رژیم صهیونیستی قبل از ماه رمضان خواهد بود

«داوود شهاب» ضمن انتقاد از موضع عربستان در قبال عملیات‌های ضد صهیونیستی گفت: سرفصل نبرد آتی که قبل از ماه رمضان خواهد بود، قدس و مسجد الاقصی است.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 29January 2023

نبرد آتی ما با رژیم صهیونیستی قبل از ماه رمضان خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: کسانی که مسیر قدس و حاکمیت بر آن را تعیین می‌کنند، ساکنان قدس هستند و نه هیچکس دیگر.

شهاب درباره تازه‌ترین تحولات کرانه باختری و عملیات‌های ضد صهیونیستی افزود: مردم در کشور‌های عربی و اسلامی همواره حامی مقاومت فلسطین بوده‌اند، این در حالی است که برخی حکومت‌ها هنوز از آمریکا می‌ترسند و همسو با رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند.

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به موضع ضد فلسطینی کشور‌های سازشکار ادامه داد: وقتی رژیم سعودی غیرنظامیان فلسطینی را با اسرائیلی‌ها یکی می‌داند، به این معنی است که مشکلی وجود دارد. چگونه می‌توان یک شهرک نشین موقت در این سرزمین را با فلسطینی‌ها یکی دانست؟ این انحراف از اصول ثابت و واقعیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت دیگر به مواضع حکومت‌های عربی که عملیات‌های مقاومت را محکوم می‌کنند، اهمیتی نمی‌دهد، زیرا مقاومت به رویکرد فلسطینی‌ها تبدیل شده است. عملیات‌های انفرادی فلسطینی صهیونیست‌ها را سردرگم می‌کند، زیرا آن‌ها نمی‌دانند که این عملیات‌ها چه زمانی انجام می‌شود.

شهاب در پایان تصریح کرد: سرفصل نبرد آتی، مسجد الاقصی و بیت المقدس خواهد بود و این نبرد به پس از از ماه مبارک رمضان موکول نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار