نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حمله به مجتمع نظامی وزارت دفاع بی‌پاسخ نمی‌ماند/ رژیم صهیونیستی و عوامل نفوذی منتظر مجازات باشند

آصفری گفت: حمله اخیر به یک مجتمع نظامی در وزارت دفاع در حال پیگیری است و عناصر نفوذی که در این واقعه نقش داشتند، شناساسی و مجازات خواهند شد.
کد خبر: ۵۶۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 29January 2023

حمله به مجتمع نظامی وزارت دفاع بی‌پاسخ نمی‌ماند/ رژیم صهیونیستی و عوامل نفوذی منتظر باشند«محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمله ناموفق به مجتمع نظامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس همواره درصدد ناامن کردن ایران است و تلاش دارد با استفاده از عناصر خودفروخته که به خاطر پول وطنشان را به دشمن ترجیح می‌دهند، دست به سلسله اقدامات ضد امنیتی بزند.

آصفری تأکید کرد: رژیم موقت صهیونیستی که از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضرب شست خورده است، سعی می‌کند توانمندی دفاعی و تسلیحاتی ایران را مورد هدف قرار دهد تا بتواند خللی در آن ایجاد کند، اما سران رژیم موقت باید بدانند که این اقدامات کور خللی به روند کاری نیروهای مسلح ایران وارد نمی‌کند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمله اخیر به یک مجتمع نظامی در حال پیگیری است و عناصر نفوذی که در این واقعه نقش داشتند، شناساسی و مجازات خواهند شد، همچنین هر کشوری که دخلی در این اقدام داشته است باید بداند که حق اقدام متقابل را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدام قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: واقعه اخیر نشان از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و وحشت دشمنان نسبت به این موضوع دارد.

آصفری با اشاره به تقویت حوزه حفاظتی تأسیسات هسته و نظامی کشور گفت: در حوزه تأسیسات هسته‌ای اتفاق خوبی افتاد و بخشی از حفاظت تأسیسات هسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شد که خوشبختانه با ورود سپاه مشکلی تا کنون ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر هم، اقدام کوری بود که تاثیر چندانی نداشته است و اساساً مرکز نظامی مورد هدف، مرکز مهم و استراتژیکی به شمار نمی‌آمد، اما این مسئله دلیلی نمی‌شود که با سهل‌انگاری به اقدام رژیم صهیونیستی نگاه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که دستگاه‌های امنیتی و نهاد‌های حفاظتی نسبت به حفاظت مراکز خود با قاطعیت و جدیت بیشتری عمل کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار