گروه‌های مقاومت فلسطین:

سرکوب اسرای فلسطینی دارای پیامد‌هایی در داخل و خارج از زندان است

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه‌های رژیم صهیونیستی دارای پیامد‌هایی در داخل و خارج از زندان است.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 29January 2023

سرکوب اسرای فلسطینی دارای پیامد‌هایی در داخل و خارج از زندان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند که اقدامات سرکوبگرانه مسئولان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اقدامی جنایتکارانه و وحشیانه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود تاکید کردند: اقدام نژادپرستانه و فاشیستی مسئولان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی تلاشی بیهود برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست مفتضحانه در مقابله با عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی و هلاکت شماری از صهیونیست‌ها است.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: یورش نظامیان صهیونیست به اسارتگاه‌ها و تعرض به اسرا هرگز نمی‌تواند خللی در اتحاد و مقاومت آن‌ها ایجاد کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه آزادی اسرا در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد و به حول و قوه الهی آزادی آن‌ها هر لحظه نزدیکتر می‌شود، افزودند: تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرا در چارچوب سیاست بر هم زدن اوضاع و اجرای آن توسط ایتمار بن گویر صهیونیست کینه توز است.

بر همین اساس جنبش اسیر فلسطین نیز تهدید کرد که تعرض به اسرا به ویژه در زندان‌های عوفر، مجدو، النقب و دامون بی پاسخ نخواهد ماند.

مسئولان رژیم صهیونیستی چهار هزار و ۷۰۰ فلسطینی را به اسارت گرفته اند که ۲۹ نفر از آن‌ها زن ۱۵۰ نفر دیگر کودک هستند و ۶۰۰ نفر از آن‌ها با بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار