مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان:

اهانت به قرآن عبور از مرز عقلانیت است

حجت‌الاسلام «صدیقی» گفت: اهانت به قرآن عبور از مرز عقلانیت و مکارم اخلاقی است.
کد خبر: ۵۶۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 29January 2023

اهانت به قرآن عبور از مرز عقلانیت و مکارم اخلاقی استبه گزارش  دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ماشاءالله صدیقی» مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان امروز (یکشنبه) در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم(ع) این دانشگاه با محکومیت اهانت به قرآن کریم در اروپا، اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی و پیام‌آور آزادی بیان و بیان اندیشه است و خود در مقام توحید بارها و بارها از منکران توحید و مکارم اخلاقی دعوت به مناظره و آزادی بیان کرده و در مقام پاسخ با منطق و استدلال اقدام به رفع شبه کرده است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود با عنوان دروغین آزادی بیان، کرامت انسانی را به فراموشی سپرد، عنوان کرد: اهانت به قرآن عبور از مرز عقلانیت و مکارم اخلاقی است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به اینکه تلاش برای مخفی کردن حقایق و تحریف و تضعیف قرآن، نوعی جهالت است، یادآور شد: عبور از خط قرمز قرآن، به معنای عبور از همه مکاتب انبیاست، چرا که قرآن احیاگر مکاتب همه انبیاء گذشته مخصوصا مکتب موسی(ع) و عیسی مسیح(ع) بوده است.

حجت‌الاسلام تصریح کرد: اگر قرآن نبود نامی از سبک زندگی ۲۷ پیامبر قرآنی و پیروان آنها نبود، هر چند حمله به این کتاب آسمانی تحت هر عنوانی که باشد صاحبان خرد و اندیشه را به تعقل و عقلانیت فرا خواهد خواند و موجبات معرفی این کتاب برای جامعه بشری را بیشتر فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: اهانت به قرآن، زمینه ساز فراهم شدن حرکت به سوی عقلانیت در تاریخ آینده جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار