استاندار کرمانشاه:

مجموعه بسیج در راه اهداف انقلاب اسلامی باید پیشتاز در تولید فکر باشد

«صحرایی» گفت: انقلاب به ایران اسلامی عزت داد و مجموعه بسیج در راه اهداف انقلاب اسلامی باید پیشتاز در پرورش نیرو و تولید فکر باشد و درگاه ورود به تمدن اسلامی را فراهم کند.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 29January 2023

مجموعه بسیج در راه اهداف انقلاب اسلامی باید پیشتاز در تولید فکر باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان در یک چارچوب ایمانی به اندیشه ورزی بپردازند و به جایگاه منظومه فکری مقام معظم رهبری در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم مراجعه و مطالعه این کتاب را به عنوان یک تکلیف برای هر بسیجی است و اندیشه ورزی را در ذیل چارچوب نظام اسلامی و زعامت ولایت فقیه مهم برشمرد.

وی با اشاره منویات رهبر انقلاب در دهه نود در مورد ویژگی های یک جوان مطلوب، افزود: مهمترین ویژگی یک انسان در تراز انقلاب اسلامی در کلام رهبری، تاکید بر ایمان است و تخصص و توانمندی و شجاعت و اهل کار بودن را در کنار واژه مؤمن به کار برده اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آیات قرآن درباره ایمان، تصریح کرد: در آیات قرآن بر رستگاری مؤمنان تاکید دارد و ایمان باید مبتنی بر آگاهی باشد و ایمان گذرا و تکلیفی وگذرا بی فایده است.

وی ادامه داد: ایمان باید تعهدآور باشد و اگر می‌خواهیم بسیج کارآمد و پیشرو باشد مهمترین نقطه تمرکز بر ایمان آگاهانه و باتعهد باشد و گروه های اندیشه ورز بسیج بر مصادیق ایمان توجه داشته باشند.

صحرایی تاکید کرد: اندیشه ورزی در امور گذشته و حال و آینده تعلق می‌گیرید و براساس آیات و روایات ما موظف هستیم در امور گذشته و معاصر و آینده اندیشه ورزی کنیم و در منظومه تربیتی اسلامی به اندیشه ورزی بهینه تاکید دارد.

وی با اشاره به منویات موکد مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین، تصریح کرد: در اندیشه ورزی ها تبیین مسائل انقلاب مدنظر باشد و ما وظیفه داریم که روشن کنیم که مردم ما آگاهانه به انقلاب ایمان داشته باشند.

صحرایی با بیان اینکه مجموعه بسیج نباید گرفتار روزمرگی شود، تاکید کرد: انقلاب به ایران اسلامی عزت داد و مجموعه بسیج در راه اهداف انقلاب اسلامی باید پیشتاز در پرورش نیرو و تولید فکر باشد و درگاه ورود به تمدن اسلامی را فراهم کند و اهداف بزرگ انسان‌های بزرگ را تربیت می‌کند و هدف های بزرگ حاج قاسم سلیمانی را شهید سلیمانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار