در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات مطرح شد؛

ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط

ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۷۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 30January 2023

ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخطبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسه هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با مدیران مراکز پژوهشی و فعالان حوزه فناوری اطلاعات با حضور سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

در این جلسه که مسئولانی از مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، پارک اندیشگاهی دانشگاه تهران و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اندیشکده‌ها حاضر بودند، مسائلی همچون بهبود روند بودجه‌ریزی، ارزیابی الکترونیک در برنامه‌های آتی دیوان محاسبات و هم‌افزایی متقابل میان دستگاه‌های نظارتی و حسابرسی عملکرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

احصای نقاط قوت و ضعف و ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و همچنین تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

دستغیب در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، خواستار تعمیق و گسترش هم‌افزایی‌ها میان ارکان این نهاد نظارتی با مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاهی شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار