مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

فعالیت خواهران در جامعه بسیار مهم است

«ایمانی» گفت: فعالیت خواهران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه خیلی مهم و موثر است، زیرا این فعالیت‌ها می‌تواند در کل جامعه موثر و تاثیر‌گذار باشد، بنابراین باید تلاشتان روز افزون باشد.
کد خبر: ۵۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 30January 2023

فعالیت خواهران در جامعه بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ایمانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان امروز (دوشنبه) با حضور در سپاه ناحیه کلاله و دیدار با کارکنان و حوزه‌های خواهران این شهرستان اظهار داشت: در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی به اجرای برنامه های قرآنی در سطح رده‌های مقاومت توجه جدی داشته باشید.

ایمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین گفت: به جهاد تبیین و اجرای برنامه‌های بصیرتی به عنوان یک اولویت نگاه بکنید و جهاد تبیین را در راس أمور جاری خود قرار دهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: به برگزاری اردوهای فرهنگی با رویکرد هدایتگری، بویژه برای جوانان و نوجوان توجه ویژه کنید و باعث جذب حداکثری آنان به برنامه های بسیج شوید.

ایمانی تاکید کرد: فعالیت خواهران، در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه خیلی مهم و موثر است، زیرا این فعالیت ها می تواند در کل جامعه موثر و تاثیر گذار باشد، بنابراین باید تلاشتان روز افزون باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار