مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا:

انقلاب اسلامی ایران در آستانه یک جهش بلند قرار گرفته است

«ایمانی» گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب دائما در راستای بر اندازی و به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، زیرا انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش بلند قرار گرفته است، بنابراین دشمن تمام ظرفیت خود را برای ایجاد وقفه در مسیر پیشرفت انقلاب بکار بسته است.
کد خبر: ۵۷۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 30January 2023

انقلاب اسلامی ایران در آستانه یک جهش بلند قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین «ایمانی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه نینوا، امروز (دوشنبه) در دیدار با فرماندار شهرستان کلاله اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب دائما در راستای بر اندازی و به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، زیرا انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش بلند قرار گرفته است، بنابراین دشمن تمام ظرفیت خود را برای ایجاد وقفه در مسیر پیشرفت انقلاب بکار بسته است.

ایمانی افزود: ما باید هر جای نظام اسلامی که هستیم با تلاش و خدمت رسانی مضاعف امید آفرینی را در بین مردم روز به روز بیشتر کنیم و این مهم جز با خدمت خالصانه به مردم بدست نخواهد آمد، و باید شکر گذار خداوند بخاطر این نعمت خدمت به ملت شریف و مسلمان ایران باشیم.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج در عرصه جهاد تبین در شهرستان بسیار دغدغه مند عمل کرده و سایر دستگاه های را نیر در غالب قرارگاه شهرستانی جهاد تبین وارد عرصه کرده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار