ما مقاوم هستیم/ فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی قزوین:

مهمترین نقش اردوهای راهیان‌ نور اثرگذاری نسل‌ جوان است

خوش‌عقیده گفت: مهمترین نقش اردوهای راهیان‌ نور به عنوان یک‌ اقدام فرهنگی بزرگ، اثرگذاری بر تربیت نسل‌های بعدی، افکار، روح و جسم نسل‌های جوان و نوجوان و آینده‌سازان کشور با فرهنگ ایثار است.
کد خبر: ۵۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سروان پاسدار «محمدرضا خوش‌عقیده» فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی قزوین در جمع اصحاب رسانه استان در ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: مهم‌ترین نقش اردوهای راهیان‌ نور به عنوان یک‌ اقدام فرهنگی بزرگ، اثرگذاری بر تربیت نسل‌های بعدی، افکار، روح و جسم نسل‌های جوان و نوجوان و آینده سازان کشور با فرهنگ ایثار است.

خوش‌عقیده ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین به جهت تسریع و حمایت مالی از دانش‌آموزان متقاضی ثبت‌نام گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه الگو، با حمایت آموزش و پرورش، تعداد ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی افزود: برنامه‌ریزی برای حضور دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در اردوی راهیان‌نور انجام شده و دانش‌آموزان مدارس اقبالیه، محمودآباد، چوبیندر، کوهین، الموت و طارم، روز شانزدهم بهمن‌ماه عازم مناطق‌عملیاتی خواهند شد.

وی درباره برنامه حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در روز اول، زائرین در یادمان‌های طلاییه، هویزه، پاسگاه زید و اردوگاه شهید باکری حضور خواهند داشت و روز دوم توفیق حضور در یادمان عملیات والفجر ۸ و اروند کنار، علقمه، نهر خیِّن و یادمان شلمچه و روز سوم آیین وداع دانش‌آموزان با پیکر پاک شهدای گمنام تازه تفحص‌شده در یادمان معراج‌الشهدای اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار