نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛

پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲

گودرزی با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعیین حقوق سربازان گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متأهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.
کد خبر: ۵۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 30January 2023
پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «عباس گودرزی» نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان در نشست امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲، اظهار داشت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متأهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.
 
گودرزی ادامه داد: در نهایت در خصوص افزایش حقوق سربازان در بودجه ۱۴۰۲ تصویب گردید که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان اعمال گردد.
 
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی پنج میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.
 
وی تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که برای سربازان متأهل نیز مبلغ هفت میلیون و ۵۶۰ هزار تومان تعیین شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار