نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

شکست دشمن در توطئه‌های اخیر، نشانه آشکار نصرت الهی است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: از سال گذشته تاکنون هیچ فتنه و تهاجمی نبوده که در توان دشمن بوده باشد و آن را اجرا نکرده باشد اما در همه جبهه‌ها ناکام مانده، این پیروزی نه به خاطر عملکرد ما بلکه به دلیل نصرت پروردگار بوده است.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 30January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز (دوشنبه) در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: از دهه فجر سال ۱۴۰۰ تا دهه فجر ۱۴۰۱، هیچ فتنه و تهاجمی نبوده که در توان دشمن بوده باشد داشته و آن را اجرا نکرده باشد؛ به‌گونه‌ای که شما از بحران‌های امنیتی گرفته تا تحریم‌های جدید و تهدید نظامی، به‌روشنی می‌توانید مشاهده کنید که آن‌ها در همه عرصه‌ها تلاش کردند تا جلوی نظام اسلامی ما بایستند، اما در هر جبهه ناکام ماندند و در هر موضع هم که نگاه کنید، این پیروزی نه به خاطر عملکرد ما بلکه به دلیل نصرت پروردگار بوده است.

وی گفت: ۲۲ بهمن امسال با سال‌های قبل تفاوت‌های آشکاری دارد، زیرا دشمن در اغتشاشات اخیر، تیغ تیز تهاجم فرهنگی و اجتماعی خود را به رخ ما کشید و ثابت کرد که به کمین نشسته تا از هر فرصتی که پیش آمد، برای آسیب زدن به سرمایه‌های اجتماعی نظام استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: باید از ظرفیت شبکه استانی در قالب رسانه ملی گرفته تا مطبوعات و حتی تشکل‌های مردم‌نهاد، باید در این حوزه به طور جدی وارد عمل شوند و فرصت سوءاستفاده به دشمن ندهند.

علم‌الهدی در ادامه با اشاره به آیه ۱۴ سوره مبارکه فجر یادآور شد: برخی آیات در قرآن کریم فراتر از جنبه قرائت و تحلیل، دارای جنبه‌هایی هستند که می‌توانند در سایه تدبر فرد، زمینه‌ساز باور و ایمان باشند. از جمله این آیه شریفه که می‌فرماید «إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ» و در آن، ذات اقدس پروردگار زمانی که سرنوشت قوم عاد، قوم ثمود، حکومت فرعون و سایر طاغوتیان زمان را تبیین می‌کند، سرانجام در سوره فجر به‌صراحت در مقام تبیین آخرالزمان و ظهور امام زمان (عج) برمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام سوره فجر آن است که خدای زمان ما همان خدایی است که عاد و ثمود را یکسره مضمحل کرد و اکنون همان خدای براندازنده طاغوتیان و نصرت‌دهنده انبیا، در مقام نصرت وجود اقدس بقیه‌الله الاعظم (عج) برآمده و در سایه قدرت تام پروردگار، از سال پیروزی انقلاب تاکنون، دشمن را در همه توطئه‌ها علیه این مردم شکست داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار