امام جمعه مشهد:

«سپاه» هویت ملت ایران/ نقدهای ناآگاهانه، دشمنی با نظام است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: استکبار، سپاه به عنوان سازمانی نظامی و دفاعی که از هویت یک ملت منبعث و تأسیس شده و تنها نیروی مدافع قرآن در روی زمین است را به عنوان تروریست معرفی می‌کند تا این نهاد هر حرکتی به عنوان دفاع از اسلام و قرآن انجام دهد آن را سرکوب کند.
کد خبر: ۵۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 27January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: دشمن در حال هنجارسازی و از بین بردن حساسیت‌ها و سنجش عکس‌العمل مسلمانان در مقابل رفتار خصمانه او در مبارزه با دین است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: استکبار، سپاه به عنوان سازمانی نظامی و دفاعی که از هویت یک ملت منبعث، انتخاب و تأسیس شده و تنها نیروی مدافع قرآن در روی زمین است را به عنوان تروریست معرفی می‌کند تا این نهاد هر حرکتی به عنوان دفاع از اسلام و قرآن انجام دهد آن را سرکوب کند و این کار، نهایت عداوت دشمن با اسلام، قرآن و دین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه حوادث غیرمترقبه چون سیل و زلزله و کمک‌های مومنانه در کنار مردم بوده است همچنین در کشورهای اسلامی نیز داعش را سرکوب و براندازی کرده است و در این مسیر شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین سرمایه کشور را از دست دادیم و حالا اروپا در کمال جسارت این نهاد را تروریست معرفی می‌کند.

وی با بیان این که برخی مسئولان نمی‌دانند در میدان جنگ و مبارزه با دشمن هستیم افزود: نفهمیدن این امر به کشور و نظام ضربه می‌زند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز هر قدمی که برای اصلاح اقتصاد و معیشت برداشته می‌شود بلافاصله عوامل داخلی دشمن و یک عده سودجو که دنبال منافع شخصی خود هستند در این مسیر کارشکنی می‌کنند و هر فرد و دستگاهی اگر کاری انجام دهد تا نظام و مردم در مضیقه بیفتند ناخواسته و خواسته سرباز پیاده‌نظام اروپا و آمریکاست که قرآن را آتش می‌زنند.

وی یادآور شد: امروز همانند دوران دفاع مقدس بمبارانی وجود ندارد و فکر می‌کنیم در آرامش هستیم در حالی که جنگ امروز با دشمن، شدیدتر از دوران دفاع مقدس در جریان است و ما در تمامی ابعاد مورد هجمه دشمن قرار داریم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این که وضعیت امروز ما در برابر دشمنان همانند وضعیت مسلمانان با کفار در جنگ احزاب است، خاطرنشان کرد: کسانی که خدا را باور نکردند و انقلاب را وابسته به امام زمان (عج) نمی‌دانند، قدرت و سیاست برای آنها مطرح است و اسلام و شوکت دین برای آن‌ها مطرح نیست الان می‌بینند دشمن با همه تجهیزات خود آمده و اقتصاد و فرهنگ و دین و ایمان ما و قرآن را هدف گرفته است و می‌گویند دیدید که دشمن، همه حرکت‌ها را خنثی می‌کند و بر ما مسلط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: همین افراد در مقابل دشمن دستان خود را دراز کرده‌اند و در کار نظام، کارشکنی می‌کنند و مقدسات انقلاب و نظام را به باد حمله گرفته‌اند و در تحلیل‌های سیاسی خود در زمین دشمن بازی می‌کنند و هیچ ابایی ندارند و اینها همان کسانی هستند که در قلب آن‌ها نفاق و مرض است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: انقلابی‌ها، مومنان و حزب‌اللهی‌ها و وابستگان به ولایت اما می‌گویند خدا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده صادق به ما داده‌اند. دشمن هجوم آورده است اما در همه عرصه‌ها شکست خواهد خورد و نابود خواهد شد.

وی افزود: کسانی که در رسانه و روزنامه و فضای مجازی نقد را به دشمنی با نظام، دولت و مجلس بدل کردند اگر برای سیاسی‌بازی و به دست گرفتن آرای یک مشت افراد ناآگاه و جریان لاییک این کار را می‌کنند سرباز سیاسی آمریکا در این کشور هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: نقد، باعث پیشرفت است و ما را زنده می‌کند اما دشمنی و تخریب این گونه نیست. این که در جایگاه نقد، نظام را تخریب کنند و جلو حرکت‌های اصلاحی اقتصادی و معیشتی با نقدهای ناآگاهانه و بدون طرح مثبت گرفته شود دشمنی و عداوت است و اینها به نفع دشمن قدم برمی‌دارند.

نمازگزاران جمعه مشهد پس از خطبه‌های نماز جمعه با اجتماع در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی و سر دادن شعارهایی اهانت به قرآن در کشور سوئد را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار