درخشش ۳ شاعر مازندرانی در کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

سه تن از شاعران استان مازندران در بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت درخشیدند.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 30January 2023

درخشش مازندران در کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیین اختتامیه بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت عصر امروز به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار شد.

این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها همراه بود از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

در اختتامیه این دوره از کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت شاعران استان مازندران در بخش‌های مختلف درخشیدند و با کسب سه عنوان برگزیده بیشترین سهم را در بخش جوایز بین استان‌ها به خود اختصاص دادند.

این مراسم در مازندران با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و «سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و منتخبین بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

«سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران استان مازندران گفت: «محمدجواد مهدوی» از شهرستان ساری در بخش نقش زنان در دفاع مقدس حائز رتبه اول کشوری شد و لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: همچنین در بخش مضامین عاشورایی در دفاع مقدس «سیده نرگس هاشم ورزی» از شهرستان بابل حائز رتبه دوم کنگره شد و «محمود احمدی» از شهرستان قائمشهر رتبه دوم را در بخش «ایران قوی جهاد تبیین» کسب کرد.

به گفته سردار بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ۷۲۱۳ اثر به دبیرخانه استان‌ها ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار