مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

دومین محموله امدادی هلال احمر استان زنجان به خوی ارسال شد

«موسوی» گفت: دومین محموله امدادی هلال احمر این استان به شهرستان زلزله زده خوی ارسال شد.
کد خبر: ۵۷۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 30January 2023

دومین محموله امدادی هلال احمر استان زنجان به خوی ارسال شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سید «قاسم موسوی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعدازظهر امروز بارگیری ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی در کامیون و تریلر انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: این تعداد چادر‌های امدادی در دو دستگاه کامیون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یک دستگاه کامیون هلال احمر و یک دستگاه تریلر داوطلب هلال احمر بارگیری و به شهرستان خوی ارسال شد.

وی گفت: تیم‌های تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر (سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.

موسوی اضافه کرد: با وقوع زلزله در شهرستان خوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از این استان سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب)، متشکل از ۱۸ نفر از امدادگران و نجاتگران به شهرستان خوی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: علاوه بر این تیم‌های عملیاتی، یک محموله امدادی نیز شامل ۴۰۰ دستگاه چادر نیز به شهرستان خوی ارسال شد.

وی گفت: سه دستگاه خودوری کمک دار سبک، یک دستگاه خودروی آنست و یک دستگاه تریلی نیز ساعاتی بعد از وقوع زلزله به خوی ارسال کردیم.

موسوی اظهارداشت: با ارسال دومین محموله چادر‌های امدادی، تاکنون ۸۶۵ دستگاه از این چادر را به شهرستان خوی ارسال کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم‌های امدادی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال ارائه خدمات امدادی در شهرستان خوی هستند. گفتنی است، ساعت ۲۱:۴۴ هشتم بهمن‌ماه زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر خوی را لرزاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها