۴۴ سال افتخار/ معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۳۰۰ برنامه توسط سپاه خراسان جنوبی

سرهنگ «صادق» با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال بر سه محور «جهاد تبیین و روایت»، «جهاد خدمت‌رسانی» و «جهاد نشاط و امیدآفرینی» اجرا می‌شود، گفت: در مجموع ۳۰ عنوان برنامه محوری در قالب یک هزار و ۳۰۰ برنامه توسط کمیته‌های مردمی و بسیح سپاه خراسان جنوبی اجرا می‌شود. «صادق»
کد خبر: ۵۷۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 31January 2023

ییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «یاسر صادق» معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، اظهار داشت: استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دست نشانده استکبار (خاندان پهلوی) به رهبری امام خمینی (ره) مایه افتخار ایرانیان است و به همین مناسبت سالروز پیروزی انقلاب را باید جشن گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه انصارالرضا (ع) در دو کمیته بسیج و مردمی ستاد دهه فجر استان مسئولیت دارد، بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر موقعیت‌های مناسبی هستند که برای شور و شعف در میان جامعه و بازخوانی مفاهیم بلند انقلاب و تبیین اتفاقات انقلاب در بین نسل جوان استفاده شود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال بر سه محور «جهاد تبیین و روایت»، «جهاد خدمت‌رسانی» و «جهاد نشاط و امیدآفرینی» اجرا می‌شود، مطرح کرد: در مجموع ۳۰ عنوان برنامه محوری در قالب یک هزار و ۳۰۰ برنامه توسط کمیته‌های مردمی و بسیح سپاه خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

سرهنگ صادق دیدار با نماینده، ولی فقیه و امامان جمعه، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، توزیع بسته‌های نمایشگاهی متناسب با دهه فجر در قالب‌های «خاندان ویرانی»، مجموعه نمایشگاهی «همین چند هفته»، تأمین بسته‌های فرهنگی، تبلیغی و بصیرتی برای پایگاه‌ها و حوزه‌ها، توزیع بسته‌های نقاشی، اجرای پویش «تکریم پرچم» و توزیع ۱۰ هزار پرچم ایران و توزیع در بین نواحی و محلات را بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد.

وی برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در تمام نقاط استان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و اماکن متعدد، اجرای یادواره شهدا به صورت خانگی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، اجرای رزمایش الی‌بیت المقدس ۱۳، برگزاری نمایشگاه‌های «اقتصاد به توان مردم» در تمام شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره با موضوعات مختلف و اجرای برنامه روایت محله در قالب «چه بودیم و چه شدیم» را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از اجرای پویش مردمی «سرافراز ایران» در استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش برنامه‌ها و اقدامات انجام شده طی دهه فجر در محلات به تصویر کشیده می‌شود و این اقدامات به صورت کلیپ کوتاه تهیه و برای ما ارسال خواهد شد و در پایان به برگزیدگان هدایایی اهدا می‌شود.

سرهنگ صادق به افتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی طی دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام‌الله دهه فجر ۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۵۵ میلیارد با حضور سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح می‌شود.

وی اجرای شیفت ایثار اصناف، اجرای نذر خون، آزادسازی ۴۴ زندانی معسر با کمک بسیج حقوقدانان و ستاد دیه استان، برگزاری کرسی تلاوت و ختم قرآن به نیابت از شهدا، برگزاری همایش «قرآن کتاب انقلاب»، اختتامیه مرحله استانی جشنواره شهید چمران، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی میز‌های خدمت توسط بسیج اقشار و برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار