در گردهمایی مداحان و شعرای آئینی مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران: نقش‌آفرینی مداحان در سالم‌سازی محیط شهرداری تهران/ از مداحان انتظار جهاد تببین داریم

سهامی به نقش محوری مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در سالم‌سازی محیط شهرداری تهران پرداخت و گفت: از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) انتظار جهاد تبیین داریم.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 31January 2023

نقش‌آفرینی مداحان در سالم‌سازی محیط شهرداری تهران/ از مداحان انتظار جهاد تببین داریمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین تجلیل و تکریم از ستایشگران اهل‌ بیت (علیهم‌السلام)، اولین گردهمایی مداحان و شعرای آئینی شاغل در شهرداری تهران با حضور «مرتضی طاهری» رئیس خانه مداحان کشور، «هادی سهامی» رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، «مصطفی خرسندی» و جمعی از شاعران و مداحان برگزار شد.

نقش‌آفرینی مداحان در سالم‌سازی محیط شهرداری تهران

«هادی سهامی» رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، فرارسیدن دهه فجر و سالروز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و با بیان اینکه حضور ۱۱۰ مداح شهر تهران در شهرداری یک ظرفیت مهم است، اظهار داشت: مداحان امروز به‌عنوان الگو در مناطق شهرداری به‌عنوان افراد امام حسینی شناخته می‌شوند.

وی به جهاد تبیین مورد اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه مداحان باید در این مسیر فعالیت کنند، تصریح کرد: امروز اگر مداحان جهاد تبیین مورد اشاره رهبر انقلاب را انجام ندهند، باید از چه کسی انتظار داشت.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران سالم‌سازی محیط را یکی از انتظاراتی دانست که از جامعه مداحان در شهرداری تهران وجود دارد و ادامه داد: مداحان با برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی در شهرداری تهران می‌توانند نقش مهمی را در سالم‌سازی محیط و ایجاد روحیه و نشاط داشته باشند.

سهامی افزود: مداحان می‌توانند در مسائل اقتصادی شهرداری نقش‌آفرینی داشته باشند و موجب سالم‌سازی این حوزه باشند.

وی موکب علی‌بن موسی‌الرضا (علیهم‌السلام) را ظرفیت مهم شهرداری معرفی کرد و گفت: این موکب به‌عنوان بزرگترین موکب ایرانی‌ها در طریق نجف به کربلاست. شبانه ۱۰ هزار زائر را اسکان و غذا می‌دهد؛ لذا این ظرفیت شهرداری در مداحی و سخنرانی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها