امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد کرمان و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

تفاهم‌نامه اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد کرمان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌امضا شد.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، ‌امروز جلسه امضا تفاهم‌نامه اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی ما بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» کرمان ‌منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و اعضا ‌حوزه ریاست واحد‌های دانشگاهی سراسر استان در سالن جلسات دانشگاه آزاد استان برگزار شد.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، جهاد، مقاومت، معرفی صبر و استقامت و سیره شهدا و خانواده آن‌ها برای نسل جوان امروزی را از مهم‌ترین اهداف مشترک همکاری دانشگاه و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دانست.

وی گفت: پس از اتمام هشت سال دفاع مقدس در ایران قرار شد تا در هر استانی که ظرفیت وجود دارد، مجموعه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس افتتاح شود و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

مهدوی‌فرد دفاع مقدس را یک کار علمی دانست و ابراز داشت: دفاع مقدس یک کار علمی است و کار علمی یک مرکز علمی می‌خواهد. اگر کار ماندگار بخواهیم ظرفیت علمی آن در دانشگاه موجود است.

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد کرمان و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار