۴۴ سال افتخار/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در «بیرجند» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مشرفی» گفت: مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن‌مه در میدان امام خمینی (ره) بیرجند با سخنرانی حجت‌الاسلام «مختاری» امام جمعه موقت بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 31January 2023

مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در «بیرجند» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز(سه‌شنبه) در  نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، اظهار داشت: دهه فجر یک فرصت ناب و ارزشمند برای تجدید پیمان با امام و شهیدان و ولی امر مسلمین است.

وی بیان کرد: در همین راستا مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف و نهادها و حتی دلدادگان به انقلاب اسلامی در سراسر دنیا در تلاش هستند دهه مبارک فجر هر چه باشکوه‌تر برگزار شود چراکه دهه فجر جشن پیروزی بر طاغوت و استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهبرد اصلی خود را  در این ایام بر «جهاد تبیین» و «خدمت صادقانه» قرار داده است و برای اینکه شیرینی دستاوردهای این نظام به کام مردم بنشیند لذا مسئولان و همه دست‌اندرکاران دولت در هر جایی که قرار گرفتند بر انجام وظیفه صادقانه تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه شعار چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده که بیانگر ایستادگی‌ها و پیروزی‌های جمهوری اسلامی در این سال‌ها است، افزود: ۲۸ کمیته ستاد استانی و ۱۱ ستاد شهرستانی برای برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر در این استان تشکیل شده است. ۸۵۰ عنوان برنامه شاخص با بیش از ۱۷ هزار ریزبرنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان پیش‌بینی شده که محوریت این برنامه‌ها تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نواختن گلبانگ انقلاب در ۱۲ بهمن و مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان‌ها، رژه موتوری در سطح شهر، میثاق با ولایت، مهمانی لاله‌ها، مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا، نمایشگاه «موزه عبرت»، اکران فیلم‌های جشنواره فجر، نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» را از برنامه های مربوط به گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان ذکر کرد.

حجت‌الاسلام مشرفی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات جام فجر، مسابقات کتاب‌خوانی و ورزشی، پیاده‌روی همگانی، برگزاری جشن‌ و پخش سرودهای انقلابی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، تولیدات رسانه‌ای و پویش‌های مختلف، برپایی کاروان‌های شادی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، برپایی میز خدمت، اعزام گروه‌های جهادی، نواختن زنگ انقلاب اسلامی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان اعلام کرد.

وی گفت: مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ در میدان امام خمینی (ره) بیرجند با سخنرانی حجت‌الاسلام «مختاری» امام جمعه موقت بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار