نماینده ولی‌ فقیه در سپاه تاکید کرد؛

ضرورت تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها در جهاد تبیین

حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» با بیان اینکه جهاد تبیین به معنای فرهنگ جهاد را در جامعه نگه‌داشتن است، گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است.
کد خبر: ۵۷۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 31January 2023

ضرورت تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها در جهاد تبیین

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در صراط مستقیم حرکت می‌کند و در این راه دشمن دارد و محافظ لازم دارد، اظهار داشت: برجسته‌ترین محافظ انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به‌معنای فرهنگ جهاد را در جامعه نگه‌داشتن است، افزود: یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تحریف شوند و نوجوانان و جوانان دچار لغزش شوند، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید همراه با تنوع تهاجم دشمنان و سختی‌های جدید در راه پاسداری از انقلاب رشد کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید به گذشته مغرور شد، بیان کرد: کسانی بودند که در زمان شاه زندانی شدند و در زمان دفاع مقدس در راه انقلاب و کشور جنگیدند، اما عاقبت مقابل انقلاب اسلامی ایستادند.

حاجی صادقی با بیان اینکه بیان فتنه‌های بزرگ یکی از محورهای جهاد تبیین است، گفت: مردم باید بدانند انقلاب ما فتنه‌هایی را پشت سر گذاشت که هر کدام‌شان تنها برای نابودی یک انقلاب کافی بود.

وی با اشاره به اینکه نخستین فتنه انقلاب در سال 1357 و توسط حزب خلق مسلمان رخ داد، تصریح کرد: مرجع تقلیدی در رأس این فتنه قرار داشت و جمعی از مردم هم در کنارش بودند، اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی از این فتنه عبور کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه قائم مقام امام فتنه بعدی پس از پیروزی انقلاب بود، عنوان کرد: در این فتنه دومین فرد نظام و انقلاب اسلامی محور و قرارگاه فتنه شد، اما باز هم به لطف خداوند انقلاب بازهم این فتنه را پشت سر گذاشت.

حاجی صادقی با مرور سایر فتنه‌های رخ‌ داده برای انقلاب اسلامی اظهار داشت: فتنه‌های دهه‌ 80 و 90، فتنه‌های خطرناکی بود که برای انقلاب اسلام رخ داد، بنابراین باید بدانیم چه کاری انجام دهیم که در این فتنه‌ها دچار لغزش نشویم و چگونه انقلاب اسلامی را در صراط مستقیم پاسداری و حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب روزبه‌روز پویاتر شود، افزود: بنا به فرمایش خداوند در قرآن کریم مؤمن دارای دو نوع استقامت فکری و عقیدتی باید باشد و در فرایند فتنه‌ها، شائبه، تهاجم و فضاسازی‌های دشمن، گرفتار شک و تردید در اندیشه نشود.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین تاریخ مصرف و پایان ندارد، افزود: جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است.

وی با بیان اینکه جهاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی لازم داریم، عنوان کرد: باید کسانی را داشته باشیم که مجاهدان را ترغیب و تبیین کنند تا مردم انگیزه جهادهای دیگر را هم پیدا کنند.

حاجی صادقی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی فرهنگ جهاد را در جامعه نگه داشتن، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی جسم‌ها را متلاشی نمی‌کند، افزود: تهاجم فرهنگی جان‌ها را می‌کشد و به تصرف و سربازی خود در‌آورده و نیروهای مسلمان را در مقابل اسلام ناب محمدی قرار می‌دهد.

حاجی صادقی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد و آن‌ها آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند

وی افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر از عبارت‌هایی همچون آزادی استفاده کرد که خود به‌دنبال نقض آن‌ها است، بنابراین باید برای مردم آن‌ها را بیان کرد تا آگاه شوند..

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداری بدون اسلحه تاکتیکی دشمن را عصبانی کرده است، تصریح کرد: امروز عرصه پاسداری از انقلاب، عرصه فکر، اندیشه و عقیده است

وی با تاکید بر اینکه باید با جهاد تبیین و روشنگری ذهن‌های نوجوان و جوانان‌ را محافظت کنیم، افزود: باید با استقامت عملی و مبارزه و تسلیم نشدن در این راه پیروز شویم.

حاجی صادقی گفت: اگر به هدایت‌ها و نسخه‌های رهبری به‌موقع گوش می‌کردیم، در بسیاری از این فتنه‌ها و همچنین اغتشاشات اخیر می توانستیم پیشگیرانه‌تر عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پاسداری نگه‌داشتن مردم در سنگر انقلاب است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در 44 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد نسبت به ولایت، فرمانبری و ولایت‌مداری داشته‌اند و این ولایتمداری تداوم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار