فرمانده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپاه پاسداران توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

سردار کهنسال با به اینکه سپاه پاسداران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است، گفت: دشمن کامل مایوس شده و دست به رفتار‌های نافرجام می‌زند، آن‌ها نفس‌شان رو به پایان است.
کد خبر: ۵۷۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 31January 2023

سپاه پاسداران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده استسردار «کمیل کهنسال» فرمانده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، در خصوص اهمیت برگزاری تجلیل از خانواده‌های شهدا اظهار داشت: این دیدار‌ها چند هدف دارد از جمله اینکه ما راه شهدا را گم نکنیم، بر عهد و پیمان خود بمانیم، قدردان باشیم و اظهار شرمندگی برای آنچه باید عمل می‌شده، اما نشد.

سردار کهنسال تصریح کرد: ما می‌خواهیم با خانواده شهدا عهد و پیمان را قوی‌تر بسته و ادامه دهنده راه‌شان باشیم و این همایش‌ها باعث تجدید دیدار خانواده‌های شهدا با یکدیگر می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خداوند همایش‌هایی که به نام شهدای عزیز برگزار می‌شود، نگاه خاصی دارد که ما غافل نباشیم از آنان و ادامه دهنده راه باشیم و آن‌ها را فراموش نکنیم که باعث دلگرمی خواهد بود.

وی افزود: تمام رفتار‌های غیر عقلانی همراه با افسردگی و سراسیمگی دشمن در اتفاقات اخیر که سپاه را در لیست تروریست قرار دادند، به خاطر این است که ضربات سنگینی که در طول انقلاب از سپاه خورند و نگذاشتند که غرب صهیونیست به اهداف شوم خود برسد از ناموس و عزت مردم دفاع کرد.

سردار کهنسال با اشاره به اینکه سپاه پاسداران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است، گفت: در اغتشاشات اخیر که دشمن مطمئن بودند که به بخشی از اهداف شوم خود رسیدند، سپاه به گونه‌ای عمل کرد که تمام آن توطئه‌ها از بین رفت خصوصا زدن مقر‌های گروه‌های ضد انقلاب در کردستان که در جمع آن‌ها بسیاری از کارشناسان و افسران خبره اسرائیل، انگلیس، آمریکا و کشور‌های دیگر بودند، منهدم شدند.

فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: غرب در این موشک باران‌های مقرر ضد انقلاب در اقلیم کردی افسران زیادی را از دست دادند که نیرو‌های جاسوس و فرماندهان ارشد خود را از دست دادند و ضربات سختی خوردند بنابراین طبیعی است که دست به برخی رفتار‌های غیر عاقلانه بزنند چراکه دست‌شان چیزی نیست.

سردار کهنسال در پایان متذکر شد: دشمن کامل مایوس شده و دست به رفتار‌های نافرجام می‌زند، آن‌ها نفس‌شان رو به پایان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها