دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«تمام رخ» پربازدید تلوبیون/ سوژه‌های استراتژیک مورد پسند مخاطبان

پربازدید شدن سریال تلوزیونی تمام رخ ثابت کرد که سوژه‌های کلان و استراتژیک همچنان مورد پسند مخاطبان قرار می‌گیرد و تاکیدی است بر اینکه تلویزیون همچنان می‌تواند با تولید محتوا‌های شاخص نظر‌ها را جلب کند.
کد خبر: ۵۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سریال تلویزیونی «تمام رخ» در حالی امشب (سه شنبه ۱۱ بهمن) به پایان می‌رسد که به گواه آمار‌های مختلف توانسته است توجه مخاطبان را بدست بیاورد.

«تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری داستان یک داروساز موفق به نام پیمان است که برای کسب موفقیت در ماموریت برون‌مرزی به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. او در این سایت، با زن جوانی به نام بریژیت آشنا می‌شود و در تله سرویس‌های جاسوسی می‌افتد.

«تمام رخ» پربازدید تلوبیون/ سوژه‌های استراتژیک مورد پسند مخاطبان

این سریال در اپلیکیشن تلوبیون که شاخصی برای سنجشن میزان موفقیت محتوا‌های تلویزیون بر اساس میزان بازدید آن‌ها است، تا روز گذشته در مجموع بیش از یک میلیون و نهصد و پنجاه و شش هزار بار دیده شده. دو قسمت از «تمام رخ» نیز در جمع پربازدید‌های یک ماه اخیر تلوبیون قرار گرفته است.

شاخص دیگری که می‌توان بر اساس آن میزان اقبال از یک محتوا را سنجید، موتور جست و جوی گوگول است. با وارد کردن عنوان «سریال تمام رخ» در گوگول ۳۴٬۱۰۰٬۰۰۰ نتیجه بدست می‌آید. وقتی عنوان «دانلود سریال تمام رخ» در این موتور جست و جو وارد شود ۲۹٬۰۰۰٬۰۰۰ نتیجه پیش روی کاربر قرار می‌گیرد. این عدد و رقم نشانه دیگری از محبوبیت سریال شبکه سه نزد مخاطبان است.

همچنین بر اساس داده‌های گوگول ترند، مشخص می‌شود که مردم استان ایلام بیشتر از بقیه، واژه «تمام رخ» را جستجو کرده اند. بعد از آن، نام استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، قزوین و زنجان دیده می‌شود.

«تمام رخ» پربازدید تلوبیون/ سوژه‌های استراتژیک مورد پسند مخاطبان

مرکز تحقیقات صدا و سیما مدتی است درصد مخاطبان سریال‌ها را منتشر نمی‌کند. با این حال چندی پیش یکی از رسانه‌ها خبر داد که «تمام رخ» پس از هشت قسمت صاحب ۲۶ درصد مخاطب شد و به مرور میزان بیننده‌های آن افزایش یافت و در قسمت بیست و یکم به ۳۵ درصد مخاطب رسید. چنین آماری برای سریال «تمام رخ» یک رکورد در سال جاری بحساب می‌آید.

این اتفاق ثابت می‌کند که سوژه‌های کلان و استراتژیک همچنان مورد پسند مخاطبان قرار می‌گیرد و تاکیدی است بر این که تلویزیون همچنان می‌تواند با تولید محتوا‌های شاخص نظر‌ها را جلب کند.

«تمام رخ» پربازدید تلوبیون/ سوژه‌های استراتژیک مورد پسند مخاطبان

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر بازیگرانی هستند که در سریال «تمام رخ» بازی کرده اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار