مسئول مشارکت در روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز اقتدار و امنیت را مرهون قدرت سپاه پاسداران هستیم

حجت‌الاسلام «رضایی» گفت: امروز اقتدار، پیشرفت و امنیت خود را مرهون قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۵۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 31January 2023

امروز اقتدار و امنیت را مرهون قدرت سپاه پاسداران هستیمحجت‌الاسلام والمسلمین «عیسی رضایی» مسئول مشارکت در روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه امروز اقتدار، پیشرفت و امنیت خود را مرهون قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: دشمن در تمام حوادثی که برای مردم و کشور ایجاد کرده به خاطر موفقیت‌های چشم‌گیر بانوان در انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: برای اینکه جلوی این موفقیت‌ها گرفته شود دست به تخریب می‌زند، در سپاه هر کجا سازندگی است، از بدو پیروزی انقلاب و تشکیل این نهاد قابل دیدن است.

مسئول مشارکت در روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران افزود: در تمامی عرصه‌ها از سیل و زلزله تا کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی همواره سپاه گام اول بوده و در کنار مردم قرار داشته و خواهد داشت و سپاه حافظ ارزش‌ها خواهد بود و دشمن نمی‌تواند شاهد این موفقیت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام موفقیت نهاد‌های ما و ادامه کارشان به خاطر امنیتی است که امروز نیرو‌های امنیتی و خصوصا سپاه پاسداران در کشور ایجاد کرد؛ آن‌ها نه تنها در کشور بلکه در کنار مرز‌ها و خارج از مرز‌ها درصدد تامین امنیت با روحیه مقاومتی هستند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: این امنیت‌ها از فرهنگ و فلسفه تشکیل سپاه است و این نهاد بنا دارد این روحیه حماسه‌ای را در تمام کشور‌هایی که با ظلم می‌جنگند، منتقل کرده و پیروز بر ظلم باشند.

وی متذکر شد: عمده تلاش دشمن به خاطر حضور چشم‌گیر سپاه در تمام صحنه‌هایی که نیاز بود است بنابراین دشمن این موضوع را نمی‌تواند تحمل کند و آن را در لیست تروریست قرار داده و تحریم می‌کند.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: امروز هم در این اغتشاشات با روحیه بسیجی و حماسه‌ای، سپاه در کنار مردم بوده و به میدان آمد که دشمن ناکام ماند.

وی عنوان داشت: هشت سال دفاع مقدس جنگ سرد و فتنه‌های اخیر با عنوان جنگ نرم که دشمن در براندازی نظام اسلامی در پیش گرفت همه آن‌ها با وجود به کارگیری تمام عوامل خود همچنان ناکام ماند.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان گفت: طبیعی است با وجود ضربه سختی که دشمن از سپاه پاسداران خورده دنبال بهانه‌هایی باشند که در اذهان عمومی به دنبال تخریب سپاه بوده و تحریف کردند، تمام کار‌های آنان توسط مردم و خود سپاه جواب دندان‌شکن خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار