۴۴ سال افتخار/ پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌مناسبت دهه فجر؛

۴۴ سال ایستادگی و صبر انقلابی خار چشم جبهه ظلم و استکبار است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 01February 2023

44سال ایستادگی و صبر انقلابی خار چشم جبهه ظلم و استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب مرهون فداکاری‌های دلاورانه ملت، خصوصاً شهیدان است. امام خمینی (ره)

ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، مطلع پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع خورشید اسلام در شب تیره و آسمان ظلمانی طاغوت زمان بود.

استقبال بی‌نظیر مردم مسلمان و انقلابی ایران از یگانه رهبر و منجی خویش، یوم‌الله دیگری را رقم زد و پیروزی سال‌ها مبارزات انقلابی ایرانیان آزاده را نوید داد. بی شک انقلاب اسلامی نشانگر حقیقت و حقانیت و اصالت ارزش‌های واقعی و راستین انسان‌های فرهیخته و ارزشمند و ارمغانی آسمانی و انسانی و تحفه الهی به مردم سربلند و سرافراز ایران اسلامی و تمام ملل دنیا است.

۴۴ سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌ها جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را خار چشم جبهه ظلم و استکبار کرده است.

ملت آزاده و سرافراز ایران پس از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در مسیر پاسداری از اندیشۀ والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، خون پاک شهدای والامقام و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایۀ منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گام برمی‌دارد و همچون کوهی استوار و پرافتخار، پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در برابر شرارت‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار