۴۴ سال افتخار/ مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی:

گروه‌های جهادی دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی به زندان‌های خراسان جنوبی می‌روند

«عبدی» با تأکید بر اهمیت تبیین دستاوردهای دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب، گفت: حضور گروه‌های جهادی دندان‌ پزشکی و چشم‌ پزشکی را در سطح زندان‌های استان برای معاینه زندانیان خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 01February 2023

گروه‌های جهادی دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی به زندان‌های خراسان جنوبی می‌روندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی عبدی» مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دهه فجر، تجلی بخش حماسه‌ها و ایستادگی مردم ایران در مقابل رژیم طاغوت است که در نهایت این ایستادگی منجر به شکست رژیم ستم‌شاهی و استقرار حکومتی با پایه‌های دینی و مردمی شد.

وی بیان داشت: همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به مهین اسلامی در تمامی زندان‌های استان مراسم استقبال با نثار گل و اجرای سرود ایران برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در اولین پنچشنبه این ایام مبارک مهمانی لاله‌ها به طور همزمان در مزار شهدای با حضور کارکنان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود، افزود: مراسم تجلیل ازخانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

عبدی با تأکید بر اهمیت تبیین دستاورد‌های دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب، افزود: حضور گروه‌های جهادی دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی را در سطح زندان‌های استان برای ویزیت و معاینه زندانیان خواهیم داشت.

وی مطرح کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد با همکاری ستاد دیه استان به کانون گرم خانواده خود بازمی‌گردند و همچنین با همکاری انجمن‌های حمایت اززندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان ۴۴۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان در سطح استان اهداء خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با همکاری دستگاه قضایی پرونده ۴۴ نفر از محکومین در کمیسیون عفو مطرح خواهد شد و همچنین زمینه آزادی ۴۴ زندانی با نصب پابند الکترونیک فراهم شده است.

عبدی تبیین کرد: در این ایام پر برکت و چهل و چهارمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ زندانی با همکاری دستگاه قضایی استان نیز با استفاده از ارفاقات قانونی زمینه آزادی آن‌ها فراهم شده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۲ برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر در زندان‌های استان، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، دورهمی خانوادگی کارکنان زندان‌های استان و طومار نویسی نابودی اسرائیل از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار