۴۴ سال افتخار/ استاندار سمنان:

ارزش‌های نظام و انقلاب باید برای نوجوانان تبیین شود

هاشمی گفت: ارزش‌های نظام و انقلاب برای نوجوانان باید تبیین شود، دهه فجر فرصت مناسبی که سیمای قبل و بعد انقلاب اسلامی به نسل جدید آگاهی داده شود.
کد خبر: ۵۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز (چهارشنبه) در آئین نواختن زنگ انقلاب نمادین استانی به میزبانی دبیرستان نمونه دولتی عفاف سمنان ضمن بیان اینکه با نسلی مواجه هستیم که امام راحل و انقلاب را درک نکرده لذا می‌بایست ارزش‌های نظام و انقلاب برای نوجوانان تبیین شود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی که سیمای قبل و بعد انقلاب اسلامی به نسل جدید آگاهی داده شود.

وی با بیان اینکه از فرصت پیش رو دهه فجر برای آگاهی بخشی و تحقق جهاد تبیین باید بهره برد، افزود: مردم، نسل جدید، دانش آموزان و دانشجویان می‌بایست راه امام راحل و انقلاب را ادامه دهند که این مهم نیازمند اجرای برنامه‌هایی که بتواند ضمن ایجاد نشاط اجتماعی آنها را نیز به این مسیر سوق دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه امروز شاهدیم نسل جدید طی ایام الله دهه فجر در کنار بزرگترها حضور داشته و در راهپیمایی شرکت می‌کنند، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس استان سمنان به معنی تحقق جهاد تبیین است.

هاشمی بابیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی تمامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی دشمن را برهم زده است، تصریح کرد: این رمز موفقیت از حرکت در مسیر شهدا و قدر دانستن دو نعمت ولایت و امنیت نشأت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه بالاترین دستاورد نظام‌جمهوری اسلامی ایران داشتن نعمت ولایت و امنیت است، افزود: نمونه موفق آن را می‌توان به کارنامه درخشان هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت که چه طور دلاورمردان ایران با تقدیم جان خود امنیت را برای ما هدیه کردند و اجازه نداند یک وجب خاک میهن به دشمن داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار