۴۴ سال افتخار/ استاندار خراسان جنوبی:

رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است

«قناعت» رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب را از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: ایشان شخصیتی آگاه، معتقد، دانا، حکیم، مسلط بر همه امور، بسیار اهل مطالعه و در برابر قشرهای مختلف صاحب نظر هستند لذا یکی از رموز حفظ انقلاب، رهبری داهیانه ایشان است.
کد خبر: ۵۷۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 01February 2023

رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز(چهارشنبه) در مراسم دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران ۴۴ سال افتخار و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده‌ است.

وی وحدت و یکپارچگی در اقوام مختلف، وحدت در صفوف مسلمانان شیعه و سنی، رابطه عمیق و معنوی بین امام و امت، رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی از رموز شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی ذکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقشه‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در اتاق‌های فکر دشمن و آمریکای جهانخوار و استراتژیست‌های آمریکایی که در حوزه‌های نظامی، دانشگاهی و علمی غرب کار می‌کنند از همه ابزارها و توطئه‌ها استفاده شده تا بتوانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور را بگیرند ولی نتوانستند.

قناعت افزود: آمریکا با یارگیری‌هایی که در داخل کشور انجام داد متأسفانه توانسته برخی خواص، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را در حوزه‌های مختلف جذب کند و در بزنگاه به میدان بیاورد تا علیه آرمان‌های انقلاب و نظام و به نفع دشمن حرکت کرده و شعار بدهند.

وی ادامه داد: هدف از همه این یارگیری‌ها این بوده که در نهایت بتوانند سرنگونی نظام را رقم بزنند یا حداقل شاهد استحاله شدن نظام از درون باشند یا نظام جمهوری اسلامی از آرمان‌های خود که مبتنی بر انقلاب اسلامی است، دست بردارد.

وی تقابل بین جبهه کفر و ایران اسلامی را جدی دانست و افزود: دشمنان همه توطئه‌هایی که به فکر بشر می‌رسید را علیه ما طراحی کرده‌اند اما موفق نشدند این دفعه نیز از تمامی ابزار استفاده شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد کرده‌اند و دشمنان اختلاف بین صفوف مسلمین، اختلاف بین اقوام مختلف و تجزیه ایران را در جنگ ترکیبی دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب را از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: ایشان شخصیتی آگاه، معتقد، دانا، حکیم، مسلط بر همه امور، بسیار اهل مطالعه و در برابر قشرهای مختلف صاحب نظر هستند لذا یکی از رموز حفظ انقلاب ما، رهبری داهیانه ایشان است.

قناعت با اشاره به دستاوردهای نظام، تصریح کرد: در شرایط تحریم که اجازه ورود هیچ دانش فنی به کشور نبود به توفیقاتی در زمینه‌های تولید ماهواره دست پیدا کردیم و کمترین اتکا را به خارج داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای نظام و انقلاب با زبان‌های مختلف و براساس سلایق مختلف برای مردم تشریح و تبیین شود، بیان داشت: دشمن علیه ما جدی کار می‌کند و به دنبال این هستند که مردم را از حاکمیت جدا کنند لذا یکی از اقدامات جدی ما باید حل مشکلات مردم در راستای امیدآفرینی باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بین امام و امت فاصله ایجاد کنند و این از موضوعاتی که ما باید هوشمندانه بر روی کار بکنیم، گفت: دشمنان به نتیجه رسیده‌اند که هر توطئه‌های می‌کنند رهبری جلوی آن را می‌گیرد لذا در جریان اخیر شعارها و حمله به سمت رهبری بود و دشمنان فهمیدند که اگر می‌خواهند توفیقی برای خودشان رقم بزنند باید این کانون و مرکز زده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها