برگزاری مراسم گرامیداشت سردار «‌هاشمی‌نژاد» در شیراز

مراسم میهمانی لاله‌های زهرایی و جشن میلاد حضرت امام‌ جواد و حضرت باب الحوائج علی‌اصغر (ع) به همراه گرامیداشت سردار «علیرضا هاشمی‌نژاد» همراه با غبار روبی قبور شهدا در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم میهمانی لاله‌های زهرایی و جشن میلاد حضرت امام جواد و حضرت باب الحوائج علی‌اصغر (ع) به همراه گرامیداشت سردار «علیرضا هاشمی‌نژاد» همراه با غبارروبی قبور شهدا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

این مراسم همراه با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور و خاطره‌گویی پدر شهید سردار علیرضا هاشمی‌نژاد با مداحی ماجد قیم در دارالرحمه شیراز قطعه شهدای گمنام برگزار می‌شود.

‌علیرضا هاشمی نژاد در پنجم تیر ۱۳۴۱ در خانواده‌ای مذهبی در نوبندگان فسا در توابع استان فارس دیده به جهان گشود. دوران ابتدایی تحصیل را در دبستان این سینا واقع در زادگاه خویش شروع و پس از طی سه سال به همراه خانواده عازم شیراز گردید

پس از ورود به سپاه پاسداران ابتدا در قسمت مخابرات شروع به فعالیت کرد و پس از چندی به سمت مسئول مخابرات لشکر ۱۹ فجر انتخاب و مشغول به کار شد و سپس عازم مناطق جنگی گردید و در طول مدتی که در جبهه‌ها حضور داشت در عملیات‌های مختلفی از جمله عملیات بدر در منطقه عملیاتی جزیزه مجنون عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو و کربلای ۴ و ۵ شرکت داشت و از ناحیه‌های مختلف بدن در کل عملیات چندین بار مجروح گردید

سرانجام وی در تاریخ ۲۵ دی ‌۱۳۶۵ در شلمچه در عملیات کربلای ۵ عارفانه در مسلخ عشق گردن نهاد و شهد شهادت نوشید.

پیکر پاک و مطهر شهید گرانقدر علیرضا هاشمی نژاد در تاریخ ۱۶ بهمن ‌۱۳۶۵ بر دوش امت حزب‌الله در شیراز تشییع و در گلستان دارالرحمه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها