44 سال افتخار /

تبریک فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مردم استان گلستان

سردار «ملک شاهکوهی» با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و انقلابی استان گلستان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ - 01February 2023

تبریک فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مردم استان گلستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک‌شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و انقلابی استان گلستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در شرایطی به پیروزی رسید که عالم در دوقطبی محض به سرکردگی آمریکا و شوروی قرار داشت و دولت ها باید می پذیرفتند تحت سلطه یکی از این دو باشند، اما امام راحل (ره) با شعار انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکمرانی را به جهان ارائه کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی در شرایطی وارد چهل و چهارمین سال عمر پرافتخار خود می شود که که طی ۴ دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای نابودی انقلاب فروگذار نکردند اما حرکت مقتدرانه انقلاب نشان می دهد دست یاری خداوند متعال بر سر این انقلاب است.

ملت غیور و پرافتخار ایران نشان داده هرجا دشمن با خباثت در پی ایجاد فتنه و خرابکاری بوده ، پرشورتر از گذشته پا به صحنه گذاشته و جشن ملی ۲۲ بهمن را برگزار کرده و یقینا راهپیمایی امسال باشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهضت در ابتدای انقلاب اسلامی این ایام فرخنده را به آحاد مردم شریف و شهید پرور گلستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار