دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی:

۴۴ سال افتخار/ امروز دشمن در برابر جمهوری اسلامی مستاصل شده است

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی گفت: ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب را درحالی جشن می‌گیرند که عوامل ضد انقلاب و سران آمریکایی و اروپایی شان در دستیابی به خیل عظیم تحریکات علیه نظام جمهوری اسلامی، مستاصل و ناامید شده‌اند.
کد خبر: ۵۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 01February 2023

۴۴ سال افتخار/ امروز دشمن در برابر جمهوری اسلامی مستاصل شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فاطمه منگلیان» دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷، هم اکنون ملت ایران سالگرد جدید این انقلاب را درحالی جشن می‌گیرند که عوامل ضد انقلاب و سران آمریکایی و اروپایی شان در دستیابی به خیل عظیم تحریکات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مستاصل و ناامید شده‌اند.

منگلیان افزود: انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ و به رهبری امام خمینی (ره)، نه تنها موجب یک تغییر نظام سیاسی در یک کشور بود، بلکه تحولی شگرف را با اهداف و آرمان‌های عالیه، هم در سطح سیاست و هم در بین آحاد مردم و جامعه ایران رقم زد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: به گواه تاریخ تا پیش از آن هیچ جنبش و نهضتی نتوانسته بود اهدافی به این تراز را به منصه ظهور برساند. تحولی که با سرنگونی رژیم دیکتاتور، ارثی و وابسته به دشمن پهلوی آغاز شد و نهایتا به یک جامعه اسلامی مردم سالار و مردم پایه و مقاوم در برابر زیاده گویی و دست اندازی به ملت‌های ضعیف منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آنکه سرگیجه و درماندگی دشمن و ناباوری او از این انقلاب اسلامی ترمیم یافت، از همان ابتدا تمام تلاش خود را به کار بست تا نظام جمهوری اسلامی را دچار چالش و مشکل سازد.

منگلیان اضافه کرد: از جمله این ضدیت و دشمنی‌ها میتوان به سازماندهی کودتای نظامی، ایجاد تحریک بین قومیت ها، ترور عناصر و دولتمردان انقلاب، جنگ نظامی هشت ساله، تحریم‌ها و ضدیت با ایران در مجامع بین الملل یاد کرد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی شریعتی یادآور شد: آمریکا شیطان بزرگ با ایادی و عناصر خود، پس از دوران جنگ نیز تمام قوای خود را به اجرا در آورد و از جنگ رسانه‌ای و روانی بر علیه نظام اسلامی ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای و اعمال تحریم‌های اقتصادی حداکثری با ادعای حقوق بشر ازهیچ تلاشی برای براندازی فروگذار نشدند.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود عنوان کرد: آخرین عمل دشمن نیز جنگ ترکیبی بود که با اعمال نفوذ در اغتشاشات اخیر و ترور خواستند تا امنیت ملی را برهم زدنند و عملکرد نظام و دولت انقلابی را تحت الشعاع قرار دهند.

منگلیان اظهار داشت: محاسباتشان به مانند گذشته غلظ از آب در آمد و ملت غیور ایران نشان دادند که زیاده خواهی دشمن را به هیچ وجه برنمی‌تابند. عامل این خصومت‌ها که تا به امروز نیز ادامه دارند، تنها به دلیل ماهیت و ذات مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: پایداری بر مواضع بر حق اسلام ناب، حمایت از مستضعفان و مظلومان، بریدن دست استعمار، زیاده طلبی و چپاولگری، یاری و دفاع از مردم فلسطین و ضدیت با رژیم غاصب صهیونیست تنها گوشه‌ای از این ماهیت است.

وی ادامه داد: ملت غیور و جوانان ایران همچنان پس از ۴۴ سال نه تنها در برابر لجن پراکنی‌های دشمن هوشمندانه مقابله میکنند بلکه با گذر از غائله‌ها و تلاش روز افزون، پیشرفت وتوسعه را برای ایران به ارمغان می‌آورند.

منگلیان گفت: رژیم ایالات متحده آمریکا و ایادی اسرائیلی، انگلیسی و سعودی اش، با تمام امکانات و تجهیزات مادی و رسانه‌ای شان در این غائله اخیر نیز به مانند تمام تلاش‌های گذشته شان دربرابر جمهوری اسلامی ایران سرشکسته و ناکام مانده اند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی شریعتی افزود: هرچقدر که دشمن بخواهد برنامه ریزی شده عمل کند و توان بیشتر خود را بکار ببندد، باید بداند که خیل عظیم جوانان و دلدادگان به انقلاب اسلامی ایران به مانند جوانان دهه شصت، این انقلاب را از پوست و استخوان خود میدانند و همچنان بر آرمان‌های امامین انقلاب استوار ایستاده اند و هرگز دربرابر آنان سازش نخواهند کرد.

دوی در پایان گفت: جوانان ایران با تلاش روز افرون برای پیشرفت در ابعاد مختلف ازجمله ابعاد علمی تاکنون پیشتازان پیشرفت علمی در جهان بوده اند و دستاورد‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف داشته اند و از این به بعد نیز با دفاع از این نظام مقدس تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا پیشرفت همه جانبه را برای کشورشان به ارمغان آورند.

منبع: فارس

پایان پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار