44 سال افتخار / استاندار گلستان در مراسم گلبانگ انقلاب:

دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند

«زنگانه» گفت: دانش‌آموز عالم و آگاه قطعا جامعه‌ای پویا و شاد خواهد ساخت، دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۷۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان امروز (چهارشنبه)  12 بهمن در مراسم گلبانگ انقلاب در سالن ورزشی امام علی (ع) گرگان اظهار داشت: بدون شک تعلیم و تربیت اصلی مهم و اساسی برای داشتن جامعه‌ای پویا و بصیر محسوب می‌شود.

استاندار گلستان گفت: دانش‌آموز عالم و آگاه قطعا جامعه‌ای پویا و شاد خواهد ساخت، دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند.

زنگانه افزود: شور و نشاط دانش‌آموزان در گلبانگ پیروزی انقلاب نشان از عشق و علاقه دانش‌آموزان بر این انقلاب و این آب و خاک است.

وی اضافه کرد: تلاش ما در مجموعه استانداری گلستان، آموزش و پرورش، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تحصیل مناسب و پرورش درست فرزندانمان در مدارس است.

زنگانه تصریح کرد: افتخار می‌کنیم به دختران سرزمینمان که ادامه دهنده راه و مسیر شهداء و ایثارگرانی هستند که برای امنیت و آرامش این مرز و بوم از جان گذشتند تا ما در آسایش باشیم.

استاندار گلستان گفت: عدم همراهی مردم گلستان با اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده بصیرت و بینش بلند مردم استان به ویژه جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان است.

زنگانه در پایان بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق‌طلبی و عدالت‌خواهی است و در این مسیر استوار ایستاده‌ایم، در این ایام که چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم، با شکوه‌تر از گذشته به سمت آینده‌ای روشن‌تر از همیشه پیش می‌رویم.

دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار