۴۴ سال افتخار/نماینده ولی فقیه در استان همدان:

تشکیل انقلاب اسلامی با آگاهی مردم همراه بود

حجت‌الاسلام و المسلمین «شعبانی» با بیان اینکه امام خمینی (ره) آگاهی سیاسی، مذهبی و اجتماعی جامعه را افزایش دادند، گفت: با توجه به اینکه تشکیل انقلاب با آگاهی همراه بوده است، ماندگاری آن نیز در گرو افزایش آگاهی سیاسی مردم است.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 01February 2023

تشکیل انقلاب اسلامی با آگاهی همراه بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع مدیران استان به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: حضرت امام (ره) گفتمان ولایت فقیه را در جامعه احیا کردند. متاسفانه آن طور که باید الگوواره و بنیان اساسی تمدنی را که حضرت امام خمینی (ره) مطرح کردند، در جامعه تبیین نشده است.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در مسیر وجود داشت، حتی در بین شعارها و گفتمان مسئولان نیز این گفتمان دیده نشده است.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه امروز باید این گفتمان که حضرت امام (ره) پایه گذاری کردند را در جامعه ترویج دهیم، تصریح کرد: حضرت امام (ره) شخصیت عظیمی بودند که توانستند نظم نوین جهانی را به چالش بکشد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) آنچه جلوی دیکتاتوری را می‌گیرد، ولایت فقیه است. ولایت فقیه مبتنی بر صلاح جامعه حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امامین انقلاب همیشه حرفشان حرف مردم بوده و هست، گفت: امروز دشمن به دنبال آن است که اهداف خودش را به صورت استبدادی در جامعه القا کند. مشکل آمریکا با دنیا این است که می‌خواهد آرمان‌های خودش را گفتمان غالب بر دنیا قرار دهد.

وی ادامه داد: کسی دیکتاتور است که بخواهد بر دنیا تسلط داشته باشد و اما در مقابل این ولایت فقیه است که در برابر استبداد ایستاده است.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آگاهی سیاسی، مذهبی و اجتماعی جامعه را افزایش دادند، گفت: با توجه به اینکه تشکیل انقلاب با آگاهی همراه بوده است، ماندگاری آن نیز در گرو افزایش آگاهی سیاسی مردم است.

وی تصریح کرد: هر چه آگاهی جامعه بیشتر شود، حقانیت اسلام و انقلاب نیز بیشتر مشخص می‌شود، در مقابل تمدن غرب سیستمی است که براساس جاهلیت شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی افزایش آگاهی سیاسی و اجتماعی جامعه، گفت: خدمت به مردمی است که اگر نبودند و همراهی نمی‌کردند، این انقلاب شکل نمی‌گرفت.

وی یادآور شد: صندلی امروز مدیران، محصول تحمل شکنجه‌های برزگ مردان در زندان ساواک و خون شهدا در دوران طاغوت است. به معنای واقعی کلمه باید مسئولان به مردم خدمت کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه شرعا همه مسئولان موظف به خدمت به مردم و حضور در کنار مردم هستند، افزود: راهکار همراهی مردم با مسئولان این است که مردم حسن نیت و صداقت مسئولان را احساس کنند. مردم باید مشاهده کنند که سطح زندگی مسئولان همانند سطح عموم جامعه است.

وی اضافه کرد: اینکه حضرت امام (ره) با یک بیانیه در نجف کل کشور را به حرکت درمی‌آوردند، به این علت بود که مردم می‌دانستند امام (ره) همراه مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مسئولان امروز باید با تمام وجود به دنبال حل مشکلات مردم باشند، متذکر شد: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای ارائه خدمات به مردم  است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها