۴۴ سال افتخار/ استاندار اصفهان:

ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسب برای جهادتبیین است

«مرتضوی» گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا در مراسم‌های مختلف آنچه که بودیم را بیان و آنچه تبدیل شدیم را تبیین کنیم.
کد خبر: ۵۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 01February 2023

ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان امروز (چهارشنبه) در آیین عطر افشانی مزار شهدا در گلستان شهدای اصفهان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پس از سال‌ها تبعید در چنین روزی مردم کشورمان شاهد حضور با خیر و برکت حضرت امام خمینی(ره) در ایران بودند.

وی عنوان کرد: قطعا این رویداد عظیم و این انقلاب بی‌مانند تفاوت‌های اساسی با سایر انقلاب‌های دنیا دارد. در انقلاب ایران اسلامی تغییر نگرش های بسیاری در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاد که این تغییر رویکرد را مدیون حضرت امام خمینی(ره) و مردم فهیم کشورمان هستیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این ایام را به دلیل گره خوردن به خواست صریح خداوند «ایام الله دهه فجر» می‌نامیم. در این روزها با دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و همراهی و جانفشانی مردم، ایران عزیز از زیر بار ظلم حکومت طاغوت رها شد.

مرتضوی تاکید کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا در مراسم‌های مختلف آنچه که بودیم را بیان و آنچه تبدیل شدیم را تبیین کنیم. اگر این اتفاق نیفتد دشمن با مکر فراوان و بمباران تبلیغاتی کاری می‌کند تا قدر گوهر ارزشمند انقلاب جمهوری اسلامی را ندانیم.

وی عنوان کرد: در یکی از مصاحبه‌های به جامانده از نخست وزیر دوره پهلوی نقل شده؛ «وقتی به خوزستان رفته بودم با باشگاهی برخورد کردم که ورود سگ و ایرانی در آن ممنوع بود» این فرد در خاطره دیگری می‌گوید؛ «سوار اتوبوس که می‌شدیم اگر یک آمریکایی حضور داشت هموطنان ما اجازه نشستن نداشتند و اگر صندلی خالی و سگ آن فرد آمریکایی همراهش بود آن سگ برای استفاده از صندلی در اولویت بود» این‌ها خاطرات هویدا نخست وزیر پهلوی و از واقعیت‌های گذشته کشور ما است.

استاندار اصفهان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در حوزه سلامت کار به جایی رسیده بود که امیدی به دستیابی مردم به امکانات سلامت وجود نداشت. زمانی پزشکان پاکستانی و هندوستانی مردم ما را بدون امکانات درمان می کردند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: امروز بمباران تبلیغات منفی دست از سر مردم ما بر نمی‌دارد. دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم ماست و برای رسیدن به این خواسته شبانه روز در حال تلاش و همه امکانات و داشته‌های خود را به میدان آورده است.

مرتضوی متذکر شد: در این شرایط جهاد تبیین بسیار با اهمیت است و نباید این موضوع مهم نادیده گرفته شود. به لطف خداوند جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تحریم ها به جایگاه والایی رسیده و باید مردم ما و جهانیان از این افتخارات و دستاوردها مطلع باشند.

وی ابراز داشت: جوانان برومند کشورمان در حال تلاش هستند تا از کشورهای بیگانه بی نیاز شویم از طرفی وظیفه مسئولان این است که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و برای رسیدگی به امور مردم خاضعانه تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار