۴۴ سال افتخار/

رونمایی از کتاب «از قفس تا پرواز» در خراسان شمالی

همزمان با دهه فجر، از کتاب «از قفس تا پرواز» زندگی‌نامه و خاطرات طلبه شهید «محمد علی برزگر» رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 01February 2023

رونمایی از کتاب «از قفس تا پرواز» در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، همزمان با آغاز دهه فجر، از کتاب «از قفس تا پرواز» زندگی نامه و خاطرات طلبه شهید «محمد علی برزگر» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، اساتید و طلاب حوزه های علمیه، دوستان و همرزمان شهید امروز در حسینیه شهدا رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تدوین کتاب را یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم خوداتکایی و امید به آینده و تحقق آرمان های انقلاب و روحیه ایثار و مقاومت و دشمن ستیزی ما استمرار داشته باشد، باید به تبیین وقایع ملی و مذهبی بپردازیم و لذا نقش آموزش و پرورش و دانشگاه ها ویژه است.

وی افزود در طول ۴۳ سال گذشته با انواع و اقسام توطئه های امنیتی علیه انقلاب و نظام و ایران مواجه بودیم و دفاع مقدس هشت ساله یکی از آنهاست، یادآور شد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به عزت و اقتدار رسیدند.

کتاب «از قفس تا پرواز» حاوی زندگی نامه و خاطرات طلبه شهید «محمد علی برزگر» است که توسط «مریم برزگر رستم آباد» نگاشته شده و با همت حجت الاسلام «احمد پرهیزکار» مدیریت مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در زمستان ۱۴۰۱ چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها