۴۴ سال افتخار/ استاندار فارس:

برای پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن راهی جز تلاش و ایثار نداریم

«ایمانیه» امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز گفت: اگر همه ما به عنوان خدام مردم، کشور و انقلاب بخواهیم با دشمن و سیاه نمایی‌های او مقابله کنیم راهی جز تلاش، وقت‌گذاری و از خود گذشتگی نداریم.
کد خبر: ۵۷۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 01February 2023

برای پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن راهی جز تلاش، وقت‌گذاری و از خودگذشتگی نداریمبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، امروز چهارشنبه در نخستین روز از دهه مبارک فجر در آیین میثاق با شهدا در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز اظهار داشت: اگر همه ما به عنوان خدام مردم، کشور و انقلاب بخواهیم با دشمن و سیاه نمایی‌های او مقابله کنیم راهی جز تلاش، وقت‌گذاری و از خود گذشتگی نداریم.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه شهدای ما چه در دوران پیش از انقلاب و بحبوحه انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس، چه در حفظ حرم‌های مقدس و در سلامت و ایام کرونا و حفظ امنیت و مبارزه با مواد مخدر و در صحنه‌های مختلف دیگر ایستادند اظهار داشت: ما به آنها مدیون هستیم و باید تمام این از خودگذشتگی و ایثار شهدا را لحظه به لحظه به خود یادآوری کنیم و با تلاش خود سیاه‌نمایی‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.

استاندار فارس بیان کرد: پاسداشت شهدای ما چه شهدای عزیزی که از روز بعد از ۱۵ خرداد برای آرمان‌های خود به شهادت رسیدند، چه شهدای عزیزی که در دوران اختناق قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و بسیاری حتی تا رسیدن به مرز شهادت به شدت شکنجه شدند تا انقلاب اسلامی به ثمر نشست وظیفه همه ما است.

ایمانیه افزود: این رشادت و شهامت و شهادت‌طلبی بعد از انقلاب نیز در دوران پر افتخار دفاع مقدس ادامه یافت و رزم‌ها، نبردها و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های زیادی از رزمندگان و شهدا در این هشت سال دیده شد.

استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان این کشور تلاش بسیار کردند که اعتیاد و مواد مخدر را به کشور ما بکشانند تا بتوانند از این طریق به کشور آسیب بزنند افزود: باز هم شهدای ما با دشمن مبارزه و مقابله کردند و جان عزیز خود را فدا کردند.

ایمانیه افزود: شهدای ما در مبارزه با موادمخدر حتی برای اینکه مردم دیگر کشورها هم دچار اعتیاد نشوند ایثارگری کردند و برخی مواقع سازمان‌های جهانی تعجب می‌کنند که ما چگونه مردمانی هستیم که برای رفاه، بشریت، انسانیت و پیروزی انسان‌ها از جان خویش می گذریم.

نماینده دولت دراستان فارس افزود: دوران مبارزه با داعش هم که فرا رسید شهدای ما باز فراتر از مرزها رفتند و در عراق و سوریه جنگیدند و همچون شهید اسکندری که سر از تنش جدا شد و غریبانه به شهادت رسیدند تا اجازه ندهند داعشی‌ها به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند.

وی افزود: دوران کرونا که شد باز عزیزان ما باز جان عزیز خود را گذاشتند و از خانواده خود دور شدند و شبانه‌روز در بیمارستان ماندند و به خانه نرفتند و در این چند سال پرستاران و کادر سلامت و درمان بسیاری به شهادت رسیدند. اگر بتوانیم به مردم خدمت کنیم و انجام ندهیم در محضر خدا و شهدا کار ما سخت خواهد شد اما اگر انجام بدهیم لطف خدا هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال ما خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها