۴۴ سال افتخار/امام جمعه فامنین:

نقشه‌های دشمن را با جهاد تبیین خنثی کنید

حجت‌الاسلام «غفاری» گفت: یکی از اهداف دشمن ناامید کردن مردم است و دشمن نیز تبلیغ می‌کند و این تبلیغ در ناامیدسازی مردم تأثیر گذار است و باید آن را با جهاد تبیین خنثی کرد.
کد خبر: ۵۷۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 01February 2023

نقشه‌های دشمن را با جهاد تبیین خنثی کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «باب‌الله غفاری» امام جمعه شهرستان فامنین امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان به مناسبت دهه فجر، اظهار داست: یکی از یوم‌الله‌هایی که نباید فراموش کنیم، یوم الله ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن است‌. یاد یوم‌الله باعث می‌شود انسان در مقابل سختی‌ها و مشکلات صبور و شاکر باشد.

وی با بیان اینکه امام با تفکری که داشتند آزادی را به جهان بشریت هدیه دادند، گفت: دشمن با یک جنگ ترکیبی و هیبریدی با تمام قوا وارد شده است و باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود و دستاوردهای انقلاب به مردم بیان شود و این در امید دهی برای مردم تاثیر گذار است.

حجت‌الاسلام غفاری تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن ناامید کردن مردم است و دشمن نیز تبلیغ می‌کند و این تبلیغ در ناامیدسازی مردم تأثیر گذار است و باید آن را با جهاد تبیین خنثی کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با تبریک ولادت امام جواد (ع) تصریح کرد: ما باید کلام امام را در رأس کارها قرار دهیم که می فرمایند؛ با فضیلت‌ترین عبادت ها اخلاص است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار