دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر:

بسته خوب خانواده سینما برای جشنواره فجر/ امیدواریم سال آینده سال موفق اکران باشد

امینی به ۲۴ فیلم بخش ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره کرد و گفت: خانواده سینما بسته خوبی از اثار را به جشنواره رسانده‌اند که امیدواریم سال آینده سال موفق اکران باشد.
کد خبر: ۵۷۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 01February 2023

بسته خوب خانواده سینما برای جشنواره فجر/ امیدواریم سال آینده سال موفق اکران باشدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری «مجتبی امینی» دقایقی پیش با اکران فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی «عماد حسینی» در پردیس ملت (خانه رسانه) آغاز به‌کار کرد.

امینی پیش از اکران فیلم در سخنان کوتاهی با بیان اینکه آغاز جشنواره از امروز با اکران فیلم استاد در پردیس ملت و خانه ملت خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم جشنواره خوبی را سپری کنیم و روز‌های خوبی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بسته خوبی در جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ چیمدان شده است، افزود: خانواده بزرگ سینما در شرایط سخت امسال زحمت کشیدند و ۲۴ اثر خوب را در بسته اکران قرار دادند.

دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: انشالله با همکاری و مودت بتوانیم شرایط را از دوران سخت تولید و اکران خارج کنیم و شرایط را برای سینماگران تسهیل کنیم و به چرخه سینمای کمک کنیم و روح جدیدی در بدنه سینما دمیده شود.

امینی همراهی اهالی رسانه را برای موفقیت سینما ضروری دانست و تاکید کرد: امیدواریم سال آینده سال پررنگی در اکران باشد و چرخه اکران خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها