۴۴ سال افتخار/ مسئول حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت استان ایلام:

دهه فجر انقلاب اسلامی، فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهی است

حجت الاسلام«محمدی»گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 01February 2023

دهه فجر انقلاب اسلامی، فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهیبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام،حجت الاسلام «تاج‌الدین محمدی» مسئول حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی، فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است.

مردمانی که در طول تاریخ پر فراز و نشیب این دیار کهن، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند ملی و مذهبی خود نکشیده و همواره و در سخت‌ترین شرایط برای دست‌یابی به جامعه‌ای متعالی تلاش و مجاهدت کرده اند.

نهضتی که با رهبری امام خمینی (قدس سره شریف) در پانزدهم خردادماه ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست، هم‌چنان ادامه دارد؛ ادامه دارد تا رسیدن به جامعه‌ای عاری از تبعیض و بی‌عدالتی، فساد و فقر و همۀ آنچه که زیبنده و شایستۀ یک جامعۀ اسلامی نیست.

انقلاب اسلامی در ایستگاه چهل‌سالگی، دستاوردهای کم‌نظیر و ارزشمندی در کارنامۀ چهار دهۀ مجاهدت و تلاش در حوزه‌های مختلف می‌بیند، اما قطعا روح بزرگ و ملکوتی امام راحل، شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، فراتر از آن نظاره‌گر تلاش همه در ساختن جامعۀ مطلوب برای نجیب‌ترین مردمان جهان هستند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت این ایام تاریخی و تبریک و تهنیت آن به پیشگاه ملت شریف ایران، به‌ویژه هم‌شهریان نجیب و بزرگوار ایلام، برای همه آنان که عاشقانه، دل در گرو سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی دارند، به‌ویژه مقام معظم رهبری و همه کارگزارن صدیق و سخت‌کوش نظام اسلامی در جای‌جای کشورمان، سلامتی و توفیق در خدمت به مردم شریف ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار