۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

قدر انقلاب و شهیدان را بدانیم

نماینده‌ ولی‌فقیه در مازندران گفت: اغتشاشگران و اربابانشان کوچکتر از آن هستند که بخواهند با این انقلاب و نهضت در بیافتند، قدر انقلاب و شهیدان خودمان را بدانیم.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ - 01February 2023

قدر انقلاب و شهیدان را بدانیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین میهمانی لاله‌ها ویژه ۱۲ فروردین سالروز ورود تاریخی امام راحل و آغاز دهه مبارک فجر، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: مراسم امروز همزمان با آغاز دهه فجر از فرودگاه همزمان با سالروز بازگشت امام راحل شروع شد و همراه بود، امسال باید مراسم دهه فجر را جانانه برگزار کنیم.

وی افزود: به شکرانه دفع کرونا و هم باتوجه به اغتشاشات گذشته می‌طلبد که ۲۲ بهمن امسال با حضور همگانی دشمنان را مایوس و دل امام زمان (عج) را شاد کنند.

آیت الله محمدی لایینی ادامه داد: یکی از معجزات انقلاب این است که امروز بعد از گذشت چهار دهه و اندی شور و حرارت انقلاب اسلامی در دل‌های مردم همچنان گرم و داغ است همچون حرارت دل‌های شیفته امام حسین (ع)، که شور و احساسات مردم نسبت به انقلاب امسال همچون سال ۵۷ است این خدایی است، اغتشاشگران و اربابانشان کوچکتر از آن هستند که بخواهند با این انقلاب و نهضت در بیافتند، قدر انقلاب و شهیدان خودمان را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: دشمن در حال ترویج ضدارزش‌هاست، در حوزه عفاف و حجاب لازم است که همه مردم توجه داشته باشند، مسئله حجاب واقعا یک مسئله مهم شرعی و دینی است و وظیفه همه ماست که نسبت به این یادگار حضرت فاطمه الزهرا (س) توجه بیشتری داشته باشیم، همچنین توجه به نماز مهم است به خصوص اقامه نماز اول وقت، چون هر جا که نماز باشد خبری از مسائل نامناسب نیست.

امام جمعه ساری تاکید کرد: مسئولین عزیز توجه کنند خانواده‌هایشان در ارزش‌های دینی، انقلابی، اخلاقی و مسائل عفاف و حجاب تعهد داشته باشند، مسئولی که به این ارزش‌ها توجه نداشته باشد، نشستنش پشت میز غیرشرعی است، شهدا راضی نیستند؛ اعتقاد با زبان و ادعا نیست با عملکرد است، اینکه در امور سازمانی خودش چقدر دغدغه دارند، چقدر دغدغه حجاب و پوشش اسلامی و استفاده از وقت به‌صورت بهینه را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها