۴۴ سال افتخار/ امام جمعه پاوه:

دشمنان در غرب و شرق برای ضربه به انقلاب اسلامی متحد شدند

ماموستا «قادری»گفت: در کنار بیداری انقلاب از سویی شجاعت،  ایثار،  صفا و صمیمیت وحدت و شعار استقلال و آزادی در شهر‌ها و روستا‌ها جاری شد و از سویی دیگر دشمنان انقلاب اسلامی در غرب و شرق برای ضربه به انقلاب اسلامی متحد شدند.
کد خبر: ۵۷۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 02February 2023

دشمنان انقلاب اسلامی در غرب و شرق برای ضربه به انقلاب اسلامی متحد شدندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه امروز در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان بمناسبت آغاز دهه فجر با اشاره به نقش بیداری انقلاب در جامعه اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی بسیاری از مسائل دینی، اخلاقی و انس و اخوت اقشار مختلف که در حاشیه بودند  پررنگ  و به متن جامعه بازگشتند.

ماموستا قادری گفت: در کنار بیداری انقلاب از سویی شجاعت،  ایثار،  صفا و صمیمیت وحدت و شعار استقلال و آزادی در شهر‌ها و روستا‌ها جاری شد و از سویی دیگر دشمنان انقلاب اسلامی در غرب و شرق برای ضربه به انقلاب اسلامی متحد شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان احساس خطر کرده و پیروزی انقلاب راضربه به خود می‌دانستند بنابراین در مسیر حرکت انقلاب و کشورمانع و مشکل ایجاد کردند، اما ملت ایران به عنوان بدنه نظام در دفاع از دین و انقلاب تمام مصائب و سختی‌ها را تحمل کرده و لحظه‌ای در دفاع از انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند.

ماموستا قادری بااشاره به ناآرامی‌های چند ماه اخیر در کشور اشاره ای کرد و گفت: آنچه که نباید بشنویم را شنید یم و تهدید بی احترامی بی انصافی اهانت به دین و مقدسات و علما  را دیدیم، اما ملت ایران هوشیار و با بصیرت همه را پاسخ دادند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از مسائل دینی ، اخلاقی و انس و اخوت اقشار مختلف که در حاشیه بودند پررنگ و به متن جامعه بازگشتند.

ماموستا قادری در پایان همه را به حضور فعال و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار